Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
spg til køb via nettet (Panasonic FZ3)
Fra : Thomas G

Dato : 16-01-05 11:06

Hej Alle

Jeg er meget tæt på at købe et Panasonic Lumix DMC FZ3EG-S (primært grundet
den gode billede kvalitet, muligheden for 12X zoom og billed stabilisator).

Jf. edb priser og søgning på nettet har jeg mulighed for at købe kameraet i
"udlandet" (http://www.nomatica.com/ eller http://www.pixmania.com/) til ca.
2800 kr hvor det i Danmark (f.eks. http://www.photoshop.dk/) til 3350 kr.

Er den nogen ulemper ved at købe i udlandet ? (f.eks. ingen manuel på dansk
eller engelsk) ... 500 kr. er trods alt meget at spare (kunne f.eks. bruges
på et ekstra batteri

hilsen Thomas G

Fra : EA

Dato : 16-01-05 11:34

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er den nogen ulemper ved at købe i udlandet ? (f.eks. ingen manuel på
> dansk eller engelsk) ... 500 kr. er trods alt meget at spare (kunne f.eks.

Pixmania pris 2 782 DKK Inkl. moms

http://www.pixmania.com/dev/gui_web/shopping/?fuseaction=voir_fiche_article&article=54052&srcid=301&oldlangue=dk&oldlangueparle=uk
m.v.h.
EA

Fra : Thomas G

Dato : 16-01-05 12:21

'>> Jf. edb priser og søgning på nettet har jeg mulighed for at købe
> [...]

Det var derfor jeg skrev ca (cirka) 2800

hilsen Thomas G

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 16-01-05 12:29

On Sun, 16 Jan 2005 11:06:07 +0100, "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>eller engelsk) ... 500 kr. er trods alt meget at spare (kunne f.eks. bruges

Der plejer ikke at være dansk manual med og så vidt jeg ved tager
Panasonic Danmark sig ret godt betalt for en. Men du kan altid hente
en engelsk fra Panasonics amerikanske site.

Udover den manglende danske manual kan der være problemer ifht.
garantireparationer. Jeg ved ikke hvilke regler Panasonic har - altså
om de f.eks. har en grænseoverskridende garanti, så du kan indlevere
kameraet hvor som helst, eller om det altid skal indleveres via
salgsstedet. I så fald kræver bl.a. Pixmania, at man sender det som
værdipakke til dem, hvilket koster 237 kr.