Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en hvid fugl
Fra : max

Dato : 14-01-05 14:11

Hi hi - jeg har fundet en løsning med google, man skal bare skrive
samme subject.. Ja Niels - jeg har vel 50 billeder fra den morgen af
forskellige fugle der sidder på den stub eller flyver forbi, og vandet
ser altså sådan ud på alle billederne, nogle toner en anelse lysere og
mørkere i horisonten, men det er meget lidt.. Jamen her er da dejligt,
tak for interessen - Jeg har postet et billede af fotografen selv med
en lille springfyr, det er måske lidt for kunstnerisk, men jeg sad i
formiddag og lavede billeder klar til print og havde brug får at lege
lidt.. www.photosig.com/go/photos/view?id=1429203 - Hyg -max-

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-01-05 18:32

max wrote:

> Hi hi - jeg har fundet en løsning med google, man skal bare skrive
> samme subject..

Nej Max, det virker ikke når dine indlæg læses fra en rigtig
newsklient, men jeg har lavet et skærmdump, hvorpå jeg har lavet en
rød streg rundt om det link, som du skal bruge, hvis du vil skrive
et Re, som skal være i en den pågældne tråd.

http://www.niels-ebbesen.net/skaermdump.jpg

Du kan også bruge www.sunsite.dk - deres newsserver kan man bruge
worldwide og uafhængigt af hvilken udbyder man har, det er ret smart
at bruge den på en bærbar når man rejser.

Adressen til sunsites news-server er: news:sunsite.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Kruse

Dato : 15-01-05 18:37

> [...]
> at bruge den på en bærbar når man rejser.
>
> Adressen til sunsites news-server er: news:sunsite.dk

Tak, meget nyttigt!
Mvh,
Hans