Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokursus
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 12-01-05 14:40

Er der nogle der kender et godt fotokursus. Det kan enten være som
E-learning eller rigtig undervisning. Helst i Københavnsområdet. Jeg ønsker
at lære og blive helt fortrolig med blænde, hastighed, hvidbalance, flash,
zoom etc.

Hilsen

Jesper Nielsen

Fra : Sebastian Steen

Dato : 12-01-05 17:13

Kamerahusets fotoskole DVD skulle efter sigende være meget god:
http://www.kamerahuset.dk/ og anmeldelse: http://tinyurl.com/4qaan

--
Sebastian

Fra : Simon Nielsen

Dato : 13-01-05 13:54

"Jesper Nielsen" <News@funny.dk> wrote in message
> [...]
ønsker
> at lære og blive helt fortrolig med blænde, hastighed, hvidbalance, flash,

Jeg gik på fotoskole da jeg var på højskole i silkeborg, og det var Kodak
der kørte den. Måske om du kan finde sådan en i København, det var i hvert
fald rigtig godt, ellers er der www.fotoskole.dk men jeg syntes den virker
ret dyr.

Mvh
Simon

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 13-01-05 20:50

> [...]
> der kørte den. Måske om du kan finde sådan en i København, det var i hvert

dyr og dyr er nu så meget sagt - 250 kr. kan de fleste vel overkomme.... men

Jeg er selv rimelig nybegynder og har lige købt kurset - og jeg må tilstå,
at jeg er skuffet. Det er en tynd kop the de har brykket sammen, web-siderne
har et dårligt layout og indholdet er basic.

Jeg vil i stedet anbefale politikens foto bøger fra det lokale bibliotek
eller

http://www.photoworkshop.com/canon/lessons/index.html

Hilsen Vilhelm

Fra : Per Bau

Dato : 13-01-05 18:59

> [...]
ønsker
> at lære og blive helt fortrolig med blænde, hastighed, hvidbalance, flash,

DFA kører også en række kurser her i de næste par måneder.
http://www.dfa-as.dk/sw1990.asp
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com