Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
links
Fra : Thomas G

Dato : 11-01-05 19:22

Hej Alle

Jeg overvejer et nyt digital kamera da jeg ikke er tilfreds med mit n
uværende (3-4 år gammelt).

Jeg kunne godt tænke mig at læse en masse igennem inden jeg køber så jeg
søger links til hjemmesider med information om forskellige kameraer.

Ind til videre har jeg læst på

http://www.akamera.dk/
og
http://www.magasinet-digitalfoto.dk/

men mon ikke der er nogen der har et par andre gode

hilsen Thomas G

Fra : Bo Bjerre

Dato : 11-01-05 19:30

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> wrote in message

> men mon ikke der er nogen der har et par andre gode

www.dpreview.com

Bo //

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 12-01-05 02:38

www.steves-digicams.com er et must.

Martin

Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 12-01-05 04:03

haun.dk er også et godt bud

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-01-05 09:06

> [...]
> og
> http://www.magasinet-digitalfoto.dk/
>
> men mon ikke der er nogen der har et par andre gode

Findes det, findes det her - Google.com

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber