Honda CB750 - Update.....
Fra : MaLLeSiTe

Dato : 23-05-01 09:41

   Hejsa Alle sammen.

   Jeg har nu besøgt sælger og diskuterede frem og tilbage. Hen blev
først lidt gnaven, men efter lidt diskusion var han til at snakke med.
Sagens afslutning blev at han skrev en check på 2000,- til mig. Jeg ved
godt at det måske ikke var meget, men lidt er vel også noget. Dvs. at jeg
har nu givet 16000,- for en flot Honda CB750 fra 1975. Den kører godt, men
skal selvfølgelig laves inden længe.
   Jeg har undersøgt priserne ved 3 forhandlere, hvor de alle siger at
prisen vil lægge omkring 5000,-. Det jeg nu vil prøve, er at prøve at få
den fikset "Orange", som Harry fra DSB-reklamerne siger. Jeg vil på
ingen måde opfordre nogen til noget ulovligt, men hvis der skulle være en
derude som er Honda-Ekspert.. evt. Uddannet!, der måske har lyst til at
kigge på den?? Hvem ved?
   Nå.. det var lige en sagsforklaring, som den ligger nu.

   Hygge derude, nu skal jeg ud og fræse....

   Mvh. Martin

Fra : boe

Dato : 23-05-01 09:53

"MaLLeSiTe" <no@email.dk> wrote in message

> Hen blev
> først lidt gnaven, men efter lidt diskusion var han til at snakke med.

?? "lidt diskussion" - hvor høj og tung er du egentlig??

> Sagens afslutning blev at han skrev en check på 2000,- til mig.

Kunne han godt skrive med en brækket arm og blod i øjnene?

> [...]
> har nu givet 16000,- for en flot Honda CB750 fra 1975. Den kører godt, men

Lyder fornuftigt.

> [...]

Lyder fornuftigt.

> men hvis der skulle være en
> derude som er Honda-Ekspert.. evt. Uddannet!, der måske har lyst til at

Du er altså nødt til at sige hvor du bor!!

> Nå.. det var lige en sagsforklaring, som den ligger nu.

OK resultat, synes jeg. Tillykke med det.

Bo, VF1000F

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-05-01 10:11

boe <bemNOSPAMM@bellesystems.com> skrev i en
> "MaLLeSiTe" <no@email.dk> wrote in message

> ?? "lidt diskussion" - hvor høj og tung er du egentlig??

> Kunne han godt skrive med en brækket arm og blod i øjnene?

Men han havde stooort besvær med at samle sine fortænder op med brækkede
fingre ))

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : MaLLeSiTe

Dato : 23-05-01 10:41

   Nej der var ikke rigtig noget ballade.. Det gider jeg sgu ikke. Jeg
vidste godt at jeg ikke kunne tvinge nogle penge ud af ham, men jeg er også
tilfreds med resultatet.
   Ingen brækkede arme eller tænder...

   Martin /Mail: mmcNOSPAM@email.dk (Uden: NOSPAM)
   Ok! Honda CB750 /1975

Fra : MaLLeSiTe

Dato : 23-05-01 10:36

   Hvis det skulle have nogen interesse, så bor jeg i Aaborg.

   Martin /Mail: mmcNOSPAM@email.dk (Uden: NOSPAM)

"boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in

Fra : Poul Dam

Dato : 24-05-01 06:47

Hejsa du sendte mig et billede af en gearkasse og ja det er en af
disse gafler jeg tror det er nr 3, men den skal skilles ad først for at se
det.Først af med motoren dernæst afmonter bunden så kan man se hvor meget
den går i indgreb i hver gear ( ved at skifte med pedalen ). Du skal have en
værkstedbog liggene ved siden af.
Held og lykke.
PD CBR1100 Odense ps kan du ikke kører med det til vinter, der er det
bedre tid til at vente på reservedele.

Fra : Armand

Dato : 24-05-01 12:18

Poul Dam <pouldam@post10.tele.dk> skrev i en

> ps kan du ikke kører med det til vinter, der er det
> bedre tid til at vente på reservedele.

Med David Silver, skulle der vel ikke være den frygt for at skulle vente
i evigheder :-/

--
Armand.

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 24-05-01 22:53

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eis3s$1a66$4@news.cybercity.dk...

> Poul Dam <pouldam@post10.tele.dk> skrev i en

> Med David Silver, skulle der vel ikke være den frygt for at skulle vente
> [...]

Ellers Har jeg da et par motorer liggende til sådan en gammel dame... der
skulle nok være gearkasser der virker...
Steno
GL1100 1982
CB750 K6 1976

Fra : Giga

Dato : 24-05-01 10:16

Godt, at du fik lidt ud af at brokke dig!
/Morten