Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digital kamera
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 11-01-05 15:37

Hej
Jeg står for at skulle købe et digital kamera og jeg har fundet nogle i den
prisklasse jeg har tilrådighed hvilke er under 3000 kr.
jeg har har se på disse nedenstående 4, men jeg ved ikke hvilke af den det
skal være, men det skal kunne lave makro foto. jeg hælder dog mest til Canon
A95, men der kan jo være at der er andre gode fordele ved de andre 3, eller
nogle helt andre, så jeg vil gerne høre nogle forslag, og gerne hvorfor.

Sony Cyber-shot DSC-P100S
Olympus CAMEDIA C 765 Ultra Zoom
Fujifilm FinePix E510 Zoom
Canon PowerShot A95

mvh
Gerner Majlandt

Fra : [HCS] 4000

Dato : 11-01-05 15:56

Du kan læse om fordele og ulemper på http://www.steves-digicams.com/
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-01-05 16:01

Gerner Majlandt wrote:

> Jeg står for at skulle købe et digital kamera og jeg har fundet nogle i den
> prisklasse jeg har tilrådighed hvilke er under 3000 kr.

Jeg vil foreslå, at du sparer lidt mere op og køb et Fuji FinePix
s7000 zoom, der får du max ydelse i forhold til prisen...

Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 14-01-05 08:21

> Jeg vil foreslå, at du sparer lidt mere op og køb et Fuji FinePix s7000
> zoom, der får du max ydelse i forhold til prisen...

Hej Niels

Jeg havde ikke regnet med at jeg ville op i den størrelse at kamera, men
hvis jeg alligevel finder på det så kan man for under 3000 kr. få Fujifilm
FinePix 5500 zoom, det har enda 10x zoom

mvh
Gerner

Fra : bb

Dato : 11-01-05 16:31

> [...]
>nogle helt andre, så jeg vil gerne høre nogle forslag, og gerne hvorfor.

A95 har ihvertfald en god brugergruppe hvis du vil eksperimentere. Se
lidt ovenfor i indlæggene

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 12-01-05 02:41

Til makro er Richo's nye (mener der hedder caplio RX og GX) helt suveræne.
De stiller skarpt fra 1 cm!!

Martin

Fra : Jan Holm

Dato : 12-01-05 10:54

Gerner Majlandt wrote:
> [...]
> mest til Canon A95, men der kan jo være at der er andre gode fordele
> ved de andre 3, eller nogle helt andre, så jeg vil gerne høre nogle

Hej Gerner

Jeg kigger selv efter kamera i den prisklasse og regner med at
købe http://www.dcresource.com/reviews/panasonic/dmc_fz3-review/index.shtml

Pris, features, størrelse, anmeldelser - ser ret fornuftigt ud til mine
behov.

Mvh
Jan Holm