OT: Forsikringer @#$¤ !!!
Fra : Albert

Dato : 23-05-01 09:38

Jeg var nede og aflevere papir, så jeg kunne få mine plader.

Kort fortalt :

Har du været indlagt .... og til kiropraktor inden for de sidste 10 år

øh ja, jeg havde et hold i ryggen sidste år

Så skal du udfylde en udvidet helbredserklæring

NÅ!! Pga en kiropraktor, Hmpf. Skrive skrive skrive

Nå, du har haft rygproblemer, så skal du udfylde en speciel rygskade
erklæring

AAArrgh. Hvad hedder sygdommen, Hvor længe har du lidt af det, bla bla
bla

Nu vil hun så se om JEG KAN få en ulykkesforsikring ?!?!?!?!?!?!! FOR ET
HOLD I RYGGEN !

FÅK hvor er jeg sur, og nej - hun fik ikke set mig fra den gode side !!!!!!!

mvh Albert