Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp, min thinkpad går i sort under strø
Fra : Jakob

Dato : 09-01-05 22:52

Jeg har en t23 som giver mig nogle problemer. Når den kører på batteri
og lukker skærmen ned som et led i strømbesparelse sker der ofte det at
den bare går i sort og ikke kan "vækkes" igen.

Når det sker er der ikke lys i "halvmåne" symbolet som normalt under
strømbesparelse, harddisken lader til at køre men jeg kan ingen
forbindelse få med den.

Det eneste jeg kan gøre er at holde tændknappen nede til den starter
igen, og det gør mig lidt utryg.

Hvis nogen har et bud på hvad der er galt hører jeg meget gerne derom.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : HKJ

Dato : 09-01-05 22:53

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> Jeg har en t23 som giver mig nogle problemer.

Tror du ikke en computergruppe er et bedre sted at spørge?

Der findes ret mange under dk.edb

Fra : Jakob

Dato : 09-01-05 23:13

In article <crs956$1nol$1@news.cybercity.dk>, xx.hkj.xx@mailme.dk
says...

> "Jakob" <no@mail.com> wrote in message
>
> Tror du ikke en computergruppe er et bedre sted at spørge?
>
> Der findes ret mange under dk.edb

Ja ja ja ja ja det var en fejl

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-01-05 23:27

Jakob wrote:

> Hvis nogen har et bud på hvad der er galt hører jeg meget gerne derom.

Du er med garanti kommet til at installere en virus som hedder
windows på din thinkpad, løsningen er, at du formaterer harddisken
og installere Linux...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 09-01-05 23:39

> Du er med garanti kommet til at installere en virus som hedder
> windows på din thinkpad

Det eneste rigtige system, resten er en kopi.

Hygge

Jakob

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-01-05 18:39

In article <MPG.1c4bd0d59e28b45f98973d@sunsite.auc.dk>, Jakob wrote:

> Det eneste rigtige system, resten er en kopi.

Det passer jo ikke. Windows er en MacOS kopi, og Bill har også
sagt at den næste Windows version nok skal ligne MacOS X.

Dengang der kun var Windows 3.11 kørte Bill Gates MacOS. Det er
jo der programmer som Word og Excel kommer fra.

Den der med MS som et innovativt firma holder ikke helt vand.

Fra : Jakob

Dato : 10-01-05 20:32

> Den der med MS som et innovativt firma holder ikke helt vand.

ha ha vidste der var en der ville bide på, men den var nu egentlig ment
til Niels.

MVH

Jakob

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-05 09:43

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Du er med garanti kommet til at installere en virus som hedder
> windows på din thinkpad, løsningen er, at du formaterer harddisken
> og installere Linux...

Hvor hybernation så virker ca. en gang ud af ti
Fed løsning

Windows er stadig det bedste desktop-OS på x86 (og da specielt hvis man har
tænkt sig at lave billedbehandling).

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk