Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Debatoplæg til fotostafetten!
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 09-01-05 14:26

Det var ventet, at antallet af deltagere i årets første stafet ikke ville
blive voldsomt stort.
Jeg stiller mig tilfreds med de fem bidrag, der kom.
Det skal nok blive bedre.

Hvad jeg derimod er utilfreds med er, at de deltagende åbenbart ikke har læst
regelsættet eller har forstået den grundlæggende ide med fotostafetten.

Jeg sakser lige fra reglerne:

"Fra midnat mellem fredag og lørdag skal billederne bedømmes og kommenteres.
De indkomne løsningsforslag kommenteres og debatteres i den oprettede
"resultattråd". Alle er velkomne til at kommentere/debattere - også jer,
der ikke har egne billeder "i ilden". Idéen med debatten er, at vi hjælper
hinanden til at rette fejl, blive bedre næste gang, rose gode
løsningsforslag, skose de mindre gode og muligvis blive enige om,
hvilket billede der bedst løser opgaven."

Hvor er lige jeres kommentarer til de andres billeder?

Simon har, som den eneste, valgt at kommentere ét billede her søndag kl 14:10
Alle andre kommentarer er fra ikke deltagende og dommeren himself (mig).

Kort og godt:

Det er sq for tyndt
Kom i gang, og det gælder ALLE billeder, gode som mindre gode.

Har I glemt, hvad ideen med stafetten i det hele taget er?

Konkurrencen er helt uvæsentlig
At der i det hele taget udnævnes en vinder er kun for at holde stafetten
kørende.

Citat fra regelsættet:

"Formålet med den bundne opgave
er at opøve billedsyn og teknik, og ikke mindst få en masse inspiration fra
hinanden"

Far er ikke vred, Far er skuffet!
Det skal dog ikke afholde mig fra at køre stafetten videre i yderligere en
uge, men kommenteres billederne ikke af de deltagende, ser jeg ingen grund til
at fortsætte, da den grundlæggende ide med fotostafetten så øjensynligt er
gået tabt.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Simon Nielsen

Dato : 09-01-05 14:47

> Simon har, som den eneste, valgt at kommentere ét billede her søndag kl
14:10
> Alle andre kommentarer er fra ikke deltagende og dommeren himself (mig).

Jeg har haft dårligt tid og har derfor prøvet at kommentere det ene billede.
Men jeg syntes den virkede lidt tynd i denne omgang og har ikke gjort så
meget videre med det. Men jeg opfrodrer da stadig alle til at komme igang
med staffeten.

Mvh
Simon

Fra : PH

Dato : 09-01-05 16:19

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:41e130d3$0$39905$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Det var ventet, at antallet af deltagere i årets første stafet ikke ville
> blive voldsomt stort.
> Jeg stiller mig tilfreds med de fem bidrag, der kom.
> Det skal nok blive bedre.

Det tror jeg også...
Jeg tror der er mange der har glæde af stafetten og den vil vokse igen, når flere kommer ud af busken
Ind imellem har mange af os travlt med alt muligt andet.
Så folk vil nok også droppe ind og ud af staffetten med mellemrum.

> [...]
> løsningsforslag, skose de mindre gode og muligvis blive enige om,
> hvilket billede der bedst løser opgaven."

Fra midnat mellem fredag og lørdag......... til hvornår ?

Nåja jeg havde vænnet mig til fristen Søndag kl. 20 fra "gamle dage", så jeg har gået og slappet af
og tænkt "Jeg når det nok"

Der blev også en tendens til at flere billeder først kom på henad lørdag/søndag.
Og det er nemmere at kommentere dem alle på engang (altså til sidst)

> Hvor er lige jeres kommentarer til de andres billeder?

Nu er jeg så vågnet op og har kommenteret billederne

> [...]
>
> Kort og godt:
>
> Det er sq for tyndt
> Kom i gang, og det gælder ALLE billeder, gode som mindre gode.

Nemli

> Har I glemt, hvad ideen med stafetten i det hele taget er?

Slet ikke

> [...]
> at fortsætte, da den grundlæggende ide med fotostafetten så øjensynligt er

Jep .......... der er ikke meget ved at være med hvis du ikke får noget konstruktiv kritik

--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner
http://www.cgi-shop.dk/bilag/html/index.html