Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nødvendigt ekstratilbehør til en Canon Pow~
Fra : Mogens Aagaard

Dato : 08-01-05 23:27

Har lige erhvervet mig mit første digi-kamera! Det blev en Powershot A95,
købt i Platan Foto`s fysiske butik på Vesterbro for 2660,-.(Bingo Foto har
den på udsalg til 2795;-???). Lækkert kamera, men det kommer til at tage tid
før jeg bliver fortrolig med det. Jeg har brug for lidt ekstratilbehør og
vil gerne høre Jeres mening om hvor, på nettet, man køber det bedste til den
rigtig pris.
Jeg behøver:Et hurtigt CF-kort på 1GB, 1 hurtiglader og 4 AA-batterier,
gerne med mulighed for12 volts opladning via cigartænderstik, samt en lille
handy bæltetaske der kan rumme kamera, 4 batt. og en kapsel med et CF-kort.
Med venlig hilsen

Mogens

Fra : Brian Lund

Dato : 08-01-05 23:50

> Jeg behøver:Et hurtigt CF-kort på 1GB

Kingston Elite Pro, det er de billigste highspeed kort på markedet, men
absolut ikke dårlige af den grund! (Og kingston har livstidsgaranti!)

> 1 hurtiglader og 4 AA-batterier,
> gerne med mulighed for12 volts opladning via cigartænderstik, samt en
lille

Fik en duracel hurtiglader med 4 stk AA 2100 mAh batterier, til vistnok
150-200 kr... Var det i Netto eller Aldi? - Den lader batterierne op på
under 2 timer!

> handy bæltetaske der kan rumme kamera, 4 batt. og en kapsel med et
CF-kort.

Det kan enhver bæltetaske vel klare ;) - Jeg bruger bukselommerne!

Brian

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 09-01-05 00:44

Jeg vil ikke anbefale Kingston til CF kort, hvor de er et lavpris mærke...
Havde en 512mb kort, som lavede fejl konstant

Fra : [HCS] 4000

Dato : 09-01-05 09:48

Jeg har aldrig haft problemer med Kingston kort.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Erik W.

Dato : 09-01-05 10:01

"Morten Bo Jensen" skrev i news:crpr60$26qt$1@news.cybercity.dk...
> Jeg vil ikke anbefale Kingston til CF kort, hvor de er et lavpris mærke...
> Havde en 512mb kort, som lavede fejl konstant

Jeg har ingen problemer overhovedet med mit (meget) hurtige Kingston Elite
Pro 2GB.
Hvis du køber over internettet er der 14 dages returret.
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=350710

Mvh Erik W.

Fra : driver

Dato : 09-01-05 11:57

"Morten Bo Jensen" <giantCUTTHISOUT@post.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg vil ikke anbefale Kingston til CF kort, hvor de er et lavpris mærke...
> Havde en 512mb kort, som lavede fejl konstant

Hvorfor får du det ikke byttet ? Der er jo garanti på kortet.
Har et Kingston 1 GB standard, og et 1 GB Kingston elite Pro. Har aldrig
haft problemer.
mvh
driver

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-01-05 13:52

Morten Bo Jensen wrote:
> Jeg vil ikke anbefale Kingston til CF kort, hvor de er et lavpris
> mærke... Havde en 512mb kort, som lavede fejl konstant

Som andre er inde på - så få det byttet - der er garanti på fra Kingston.

Jeg har 4 stk 512 mb Kingston CF - og der har aldrigt været problemer med
dem.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 09-01-05 23:24

Jeg fik pengene retur og har købt et på 1 GB af andet fabrikat...

Fra : Brian Lund

Dato : 10-01-05 00:24

> Jeg fik pengene retur og har købt et på 1 GB af andet fabrikat...

Det kan jo være du bare har været uheldigt med lige dét kort du fik! - Det
kunne vel også være sket med så mange andre producenter ;)

Brian

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 10-01-05 14:02

Ja, selvfølgelig... Men Kingston _ER_ et lavpris mærke på flash ram
markedet, hvor de er high end på markedet for RAM til PC´er