Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Orkan foto
Fra : Mikkel Lund

Dato : 08-01-05 11:22

Hej alle

Jeg syntes det vil være meget interessant, hvis vi amatørfotografer
kunne tage nogle gode natur billeder under eller efter orkan her til
eftermiddag/aften. Så kunne vi, hvis det har interesse, lave et galleri,
så andre nu og i fremtiden kan få et indblik et rigtigt blæsevejr.
Jeg forslår at billede ligges på nettet og at der links til det her i
gruppen, så vi alle kan nyde dem og senere samle dem.

Fra : Christian TC

Dato : 08-01-05 11:27

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg forslår at billede ligges på nettet og at der links til det her i
> gruppen, så vi alle kan nyde dem og senere samle dem.

Det lyder som en rigtig spændende ide

Mvh
Christian

Fra : Claus Smith

Dato : 08-01-05 12:21

Jeg har gjort min D70 klar til stormens hærgen, så hvis jeg ikke bliver
kaldt ud via mit job i brandvæsenet, så skal jeg da ud og kigge lidt når
lyset igen rammer Danmark i morgen tidlig.

Claus Smith

Fra : Bo Bjerre

Dato : 08-01-05 17:52

> [...]
>
> Jeg syntes det vil være meget interessant, hvis vi amatørfotografer kunne
> tage nogle gode natur billeder under eller efter orkan her til

Jeg kan kun advare mod at gå ud mens det hærger. Det er foarligt og det er
mørkt. Jeg har afsat formiddagen i morgen til at fotografere.

Har netop miste mit drivhus. Det gjorde jeg osse i 1999, så jeg GIDER ikke
bygge flere.

Bo //

Fra : Simon Nielsen

Dato : 08-01-05 19:25

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> wrote in message

> "Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> wrote in message

> Jeg kan kun advare mod at gå ud mens det hærger. Det er foarligt og det er
> mørkt. Jeg har afsat formiddagen i morgen til at fotografere.

Det kan jeg kun bakke op om, i 99 var jeg på arbejde og en container
begyndte at rulle rundt så vi måtte ud at fange den, på parkeringspladsen
inden den ramte nogle biler og der fløj grene og skilte om ørene på os. Så
jeg smutter også en tur ud i morgen.

> Har netop miste mit drivhus. Det gjorde jeg osse i 1999, så jeg GIDER ikke
> bygge flere.

Hehe, nej det er da forståeligt nok.

Mvh
Simon

Fra : Espen

Dato : 08-01-05 20:13

> [...]
> Jeg forslår at billede ligges på nettet og at der links til det her i
> gruppen, så vi alle kan nyde dem og senere samle dem.

Jeg har lagt en 5 stykker op fra i eftermiddags, taget ved Lund, Rødvig.
Bølgerne var ikke så vilde, men det var lyset - og vinden!

http://www.suell.dk/html/modules.php?name=Coppermine&file=thumbnails&album=lastup

Jeg nåede heldigvis indendøre, inden det begyndte at suse for alvor her...

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk - Get the picture?
http://www.schildknecht.dk - Art by schildknecht