Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? Canon EF 28-135 F3.5-5.6 IS
Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 07-01-05 19:32

Hejsa

Hvad skal man give for subj???
--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-01-05 19:37

"Jabbe(4k)" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:mAADd.160$EE1.120@news.get2net.dk...

> Hejsa
>
> Hvad skal man give for subj???

Brugt omkring 2000 og op.... Jeg købte et ret "slidt" et fra 98 til 2000...
er utroligt glad for det

mvh Tommy Fer

Fra :

Dato : 08-01-05 00:41

"Tommy Fer" <nospam@fotofer.dk> skrev i en meddelelse

> "Jabbe(4k)" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Brugt omkring 2000 og op.... Jeg købte et ret "slidt" et fra 98 til
> 2000... er utroligt glad for det
>
> mvh Tommy Fer
Jeg solgte en der var som ny,20md gammel og kunne ikke få mere end 2700kr
Hilsen Henrik

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 08-01-05 12:13

> Jeg solgte en der var som ny,20md gammel og kunne ikke få mere end 2700kr

Det jeg ser på er 1måned gammelt så en 3200 må vel være prisen så....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-01-05 17:02

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse

> "Tommy Fer" <nospam@fotofer.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg solgte en der var som ny,20md gammel og kunne ikke få mere end 2700kr

Det er rigtigt nok, men mit der har lidt ridser på kroppen (ikke noget glas)
så om det er 20 mdr mere betyder jo ikke noget for billedet.

mvh Tommy Fer

Fra : Deaster

Dato : 08-01-05 21:53

HØ wrote:

> Jeg solgte en der var som ny,20md gammel og kunne ikke få mere end

Det er vel ikke så mærkeligt når en ny kan fåes for 3,5K ?

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra :

Dato : 08-01-05 22:32

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel ikke så mærkeligt når en ny kan fåes for 3,5K ?

Læs hele tråden,så giver det mening
Henrik