Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges: pdf manual til Canon Powershot A95
Fra : J@n

Dato : 07-01-05 10:24

Er der nogen som ligger inde med subj. el. evt. har en link til en ftp el.
lign.

Undlad venligst dumme kommentaret såsom "prøv på google" for det har jeg
selvfølgelig prøvet.

/J@n

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 10:58

> [...]
> lign.
>
> Undlad venligst dumme kommentaret såsom "prøv på google" for det har jeg

Hvad siger du til den her.

http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=320&modelid=10468#New%20Window

via google

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : J@n

Dato : 09-01-05 17:35

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Hvad siger du til den her.

> [...]
Hej Kim

Den var jeg sku' selv udenom
Glemte at skrive at det var en dansk udgave jeg søgte, den side du ref. til
havde jeg været på inden jeg postede mit indlæg.

/Jan

Fra : Knud I

Dato : 09-01-05 20:23

"J@n" <viben_01@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ref. til
> havde jeg været på inden jeg postede mit indlæg.

Danske manualer til canon kameraer kan ikke hentes på nettet
de købes sammen med kameraet.
Hvis du ønsker dansk manual er der kun den hårde metode
kolde kontanter til din fotohandler.
jeg kender ikke prisen pa brugsanvisning til A95.
Til G3 var den ca 500,-

Mvh Knud

Fra : Poul I.

Dato : 07-01-05 16:43

> [...]
> lign.
>
> Undlad venligst dumme kommentaret såsom "prøv på google" for det har jeg

Se her: http://alpha03.c-wss.com/inc/ApplServlet?SV=WWUCA900

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften til dig!

Med venlig hilsen
Poul Ishøy

Hjemmeside: www.gpi.dk
Alternativ firmware: www.gpi.dk/300D/