Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ejer du et 20D og Canon 17-40mm f/4L ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-01-05 01:14

Og i så fald, gider du lige checke om EXIF info på dine
billeder konstant er 40mm, eller om den viser den relle
brændvidde. Mit 17-40mm har siden jeg fik det sagt 40mm
ved det hele.

Fra : Mathias Christensen

Dato : 05-01-05 01:20

meddelelse news:slrnctmcb0.uo.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...
> Og i så fald, gider du lige checke om EXIF info på dine
> billeder konstant er 40mm, eller om den viser den relle
> brændvidde. Mit 17-40mm har siden jeg fik det sagt 40mm
> ved det hele.

Har lige modtaget mit 17-40L og taget et par prøveskud. Jeg har ingen
problemer med fejlvisning af brændvidde.
Jeg benytter også et 20D.

Vh
Mathias

Fra : Morten Wartou

Dato : 05-01-05 01:24

Povl H. Pedersen wrote:
> Og i så fald, gider du lige checke om EXIF info på dine
> billeder konstant er 40mm, eller om den viser den relle
> brændvidde. Mit 17-40mm har siden jeg fik det sagt 40mm
> ved det hele.

Ingen problemer hér med nævnte kombination.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : OCB

Dato : 05-01-05 02:00

> [...]
> billeder konstant er 40mm, eller om den viser den relle
> brændvidde. Mit 17-40mm har siden jeg fik det sagt 40mm

Virker fint her..

Ole C