Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sandisk Extreme CF kort ?
Fra : OCB

Dato : 03-01-05 23:01

Hej Gruppe.

Står her og skal til at købe et Extreme CF kort fra Sandisk. Er der nogle
som kan anbefale en forhandler af disse kort.. ? Jeg har fundet et par
forhandlere, men vil lige høre om der skulle være andre, som har gode
erfaringer med køb af disse kort og evt anbefaling af en forhandler..

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
http://www.condrup.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-01-05 00:30

"OCB" <contactREMOVEME@condrup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhandlere, men vil lige høre om der skulle være andre, som har gode
> erfaringer med køb af disse kort og evt anbefaling af en forhandler..

Er det Extreme III? De er ikke på markedet endnu, såvidt jeg ved. Du får
ikke meget ud af at købe Extreme II i forhold til Ultra II, udover et større
hul i tegnebogen, og en påstået større hårdførhed, som jeg dog ikke tror
meget på.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : OCB

Dato : 04-01-05 01:59

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke meget ud af at købe Extreme II i forhold til Ultra II, udover et
> større hul i tegnebogen, og en påstået større hårdførhed, som jeg dog ikke

Tak. Det passer dog ikke helt, de er til salg og prisen kontra Ultra II er
300,- kr. forskel. Grunden til mit valg er, at Extreme er bedst i test på
20D. Der er dog ikke den vilde forskel fra Ultra II til Extreme.. Men, når
nu jeg alligevel skal have nyt kort, kunne jeg ligeså godt tage det, der
passer bedst til mit kamera.

Jeg prøver at bestille et, så ser vi om de overhovedet har et.. :)

Mvh
Ole

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-01-05 10:52

> [...]
> passer bedst til mit kamera.
> Jeg prøver at bestille et, så ser vi om de overhovedet har et.. :)

5,65 MB/sek. vs 5,98 MB/sek. - det er godt nok ikke meget forskel, og i
praksis vil du nok aldrig lægge mærke til det. Men jo, jeg må da indrømme at
jeg kunne finde på at gøre det samme. ;) Og dog - jeg har lige kigget hos
hsdata.dk, som er en af de billigste Sandisk-forhandlere, der koster et
Ultra II 826,-, et Extreme III 1299,- (1 GB). Det er trods alt en ret stor
forskel. Ved 2 GB er forskellen 629,-...

Det er intet problem at finde en butik der reklamerer med Extreme III, men
at finde en som har det, tror jeg ikke bliver let. Men held og lykke. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou