Fortolke ASP fra VB?
Fra : bjef

Dato : 23-05-01 08:55

Er det muligt, at eksekvere et ASP script fra VB, uden at bruge IIS?

Jeg har lavet min egen Webserver, og nu ville jeg godt ha', den understøttede ASP.

Håber der er en af jer hardcore fyre/piger som kan hjælpe mig.

Bjef

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 23-05-01 11:59

bjef <bjef.news@kandu.dk> skrev i en
> Er det muligt, at eksekvere et ASP script fra VB, uden at bruge IIS?

Teoretisk set ville det godt kunne lade sig gøre at programmere det hele
selv (dvs. programmere alle kommandoerne m.m. der er i ASP). Jeg vil formode
det kan lade sig gøre, men det ville nok give nogle praktiske problemer
(såsom eksekveringshastigheden m.m. - hvis det ikke er lavet godt nok).
Desuden ville det være et usandsynligt stort arbejde at lave (tror jeg)...

Men hvis du går i gang med det, så... held og lykke!

- Bjarke Walling Petersen