B42 FORKASTET!!!!!
Fra : Carsten T

Dato : 23-05-01 08:43

Sad og så DK4 her til morgen, de forkastede sgu forslaget, svinene!! 50 for,
54 imod!!

Fra : Thomas

Dato : 23-05-01 08:54

Havde regeringen flertal udenom frigængerne?

Havde indtryk af at de var nødt til at lave en handel med enten billig
brugtbils import eller afgiftsfri små motorcykler, men..??

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-05-01 08:55

"Carsten T" <karlsmat@yahoo.dk>
> Sad og så DK4 her til morgen, de forkastede sgu forslaget, svinene!! 50
for,
> 54 imod!!

Samme her (sorry for ikke at dukke op) og S's hovedargument er at det er
farligere at køre mc end bil, derfor skal afgiften også være højere....

/A

Fra : Frederik

Dato : 23-05-01 11:21

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message

> [...]
>
> Samme her (sorry for ikke at dukke op) og S's hovedargument er at det er
> farligere at køre mc end bil, derfor skal afgiften også være højere....

Hvad? Så godt nok bliver motorcykler ikke hårdere beskattet iflg. vores
kære skatteminister, men når S skal bruge et modargument så bliver de skam,
og det er kun rimeligt fordi de er så meget farligere end biler. Det ved vi
jo, for det har vi grundige undersøgelser der taler for. Ja ...

Frederik
(som ikke stemmer liste A)

Fra : Flemming

Dato : 23-05-01 11:32

On Wed, 23 May 2001 09:54:52 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with
.. in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

>Samme her (sorry for ikke at dukke op) og S's hovedargument er at det er
>farligere at køre mc end bil, derfor skal afgiften også være højere....

Er det rigtigt? (har ikke selv hverken set eller hørt det) Pyha - det
må da efterlade enhver socialdemokrat med en underlig ulden smag i
munden når man nu betænker afgiftspolitikken for øverten...

--
Flemming - XJ600S
....som har besluttet sig fast på ikke at ægrer sig over afgifter, men

Fra : John Joe

Dato : 23-05-01 11:53

> [...]
>
> Samme her (sorry for ikke at dukke op) og S's hovedargument er at det er
> farligere at køre mc end bil, derfor skal afgiften også være højere....

Man får flere penge ind derfor [indsæt selv socialdemokratisk udtalelse].

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-05-01 09:08

Det er dog utroligt, troede ellers den gik denne gang. Så lidt om det i
nyhederne i går. Ellers godt gået af Allan m.fl. som jo har lagt et stort
stykke arbejde i det.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Flemming

Dato : 23-05-01 09:10

On Wed, 23 May 2001 09:42:56 +0200, "Carsten T" <karlsmat@yahoo.dk>
wrote:

>Sad og så DK4 her til morgen, de forkastede sgu forslaget, svinene!! 50 for,
>54 imod!!

Hmm... Dvs. at skatteministeren bl.a. havde held med at bilde resten
af forsamlingen ind, at MC'er ikke bliver beskattet hårdere end biler.
"blot mere progressivt", som han udtrykker det.

....hvilket minder mig om, at jeg faktisk aldrig nogensinde kører for
stærkt! Jeg kører blot mere progressivt...

--
Flemming - XJ600S

Fra : Ole Mogensen

Dato : 23-05-01 11:03

Flemming wrote:

> ...hvilket minder mig om, at jeg faktisk aldrig nogensinde kører for
> stærkt! Jeg kører blot mere progressivt...
>
> --
> Flemming - XJ600S

Rofl............................

Ole

Fra : Morten Juel

Dato : 23-05-01 11:11

Suk de fucking social fuckkers ;o(
Nu må vi sq se at få skiftet den regering ud, og det kan da kun gå for
langsomt..

Fortvivlet hilsen
Morten

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 13:42

> Suk de fucking social fuckkers ;o(
> Nu må vi sq se at få skiftet den regering ud, og det kan da kun gå for
> langsomt..

Hej Morten!

Som god Socialdemokrat, må jeg minde dig om begrebet "netikette"!

Rasmus

Fra : Morten Juel

Dato : 23-05-01 13:56

> Som god Socialdemokrat, må jeg minde dig om begrebet "netikette"!

Man kan sq ikke holde netetellerandet, når folk forkaster noget og nok det
mest logiske forslag der har været i år !
jeg kan ikke andet end at sukke, og så håbe på at en omgang grillmad med
rødvin til i aften kan redde min dag

Mvh
Morten

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 16:39

> Man kan sq ikke holde netetellerandet....

Men hvad er du selv medlem af?

Rasmus

Fra : Morten Juel

Dato : 23-05-01 21:54

> Men hvad er du selv medlem af?
intet, men ligger nok mest til dansk folkeparti, der er da noget fornuft der
!

Mvh
Morten

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 23:51

> intet, men ligger nok mest til dansk folkeparti, der er da noget fornuft
der

Ja, det er rigtigt : lavere skatter, lavere afgifter og bedre service til de
ældre... Hun er sq ikke så dum, hende Pia! *LOL*

Rasmus

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-01 08:52

> Ja, det er rigtigt : lavere skatter, lavere afgifter og bedre service til
de
> ældre... Hun er sq ikke så dum, hende Pia! *LOL*
Nææh og så fjerne nogle af alle de udlands snyltere, hun prøver da i det
mindste at gøre et eller andet ! Jeg er IKKE racist, men jeg kan ikke KLARE
folk der kommer herop, og får i hoved og røv, bare for at de skal lave
kriminalitet, og brokke sig over at man ikke kan bo i en kontainer !, hvis
det ikke er godt nok til dem, så kan de sq blive væk !

Mvh
Morten **som fornemmer at MC delen af diskutionen vist er forsvundet et
sted **

Fra : Michael K.S.

Dato : 24-05-01 09:01

On Thu, 24 May 2001 09:51:52 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Mvh
>Morten **som fornemmer at MC delen af diskutionen vist er forsvundet et

Det må man sige,det var dog ekstremt vammelt som folk har fået vendt
denne diskussion af et lovforslag til deres personlige antipatier mod
både det ene og det andet.Normalt har jeg ikke noget mod at man
devierer fra emnet,men det her hvor det først og fremmest går ud på at
angribe en bestemt gruppe personer man er uenige med, er ulækkert og
totalt ufrugtbart IMHO.Det bliver første gang mit killfilter kommer i
brug (på en tråd ikke personer),så jeg kan desværre ikke se et evt.
svar på dette indlæg ......

-M

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-01 09:08

Er det vammelt at have en mening og at sige den ?
hehe så er hele christiansborg fyldt med vamle folk ))

Mvh
Morten

Fra : Thomas

Dato : 24-05-01 09:42

> Er det vammelt at have en mening og at sige den ?

nej da.

> hehe så er hele christiansborg fyldt med vamle folk ))

ja da

Nå de skal vel også snart på sommerferie.. måske var alle de, der ikke mødte
op, bare hjemme og pakke kufferten.

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-01 10:05

> Nå de skal vel også snart på sommerferie.. måske var alle de, der ikke
mødte
> op, bare hjemme og pakke kufferten.

Hehe ja sikkert )

Fra : Armand

Dato : 24-05-01 11:26

Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Er det vammelt at have en mening og at sige den ?
> hehe så er hele christiansborg fyldt med vamle folk ))

Helt ærligt:
Hvor mange blandt salens medlemmer tror du siger _deres egen menig_ :-/

Netop omkring dette emne, tror jeg at Pia Kjærsgård er mindre frustreret
når hun går hjem

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 24-05-01 12:28

Rasmus Rosenquist <rasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en

> Ja, det er rigtigt : lavere skatter, lavere afgifter og bedre service
> til de ældre... Hun er sq ikke så dum, hende Pia! *LOL*

Tjaeh :-/
Lige så smart som den majoritet her i gruppen, der plæderer for
ophælvelse af registreringsafgiften!?

--
Armand.

Fra : Adam Christensen

Dato : 24-05-01 15:14

> Tjaeh :-/
> Lige så smart som den majoritet her i gruppen, der plæderer for
> ophælvelse af registreringsafgiften!?

Touché!

--
Adam
(der egentlig synes at argumentet med at det er farligere at køre mc holder

Fra : Bent Madsen

Dato : 24-05-01 17:19

Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eh7ua$nbq$1@sunsite.dk...
> intet, men ligger nok mest til dansk folkeparti, der er da noget fornuft
der

ja...
der er jeg sgu også med...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-05-01 15:32

Rasmus Rosenquist wrote:

> Hej Morten!
>
> Som god Socialdemokrat,

Findes den slags?

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 16:37

> Findes den slags?

Alle Socialdemokrater er gode....

Rasmus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-05-01 17:20

Rasmus Rosenquist wrote:

> Alle Socialdemokrater er gode....

Og det værste er at det selv tror på det!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-05-01 18:09

Jes Vestervang wrote:

> Og det værste er at det selv tror på det!
øhh de! ^^^

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 23:58

> øhh de! ^^^

Til gengæld kan de stave

Rasmus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 13:48

Rasmus Rosenquist wrote:

> Til gengæld kan de stave

De vil så til gengæld ikke erkende deres fejl!

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-05-01 19:06

Jes Vestervang wrote:

> De vil så til gengæld ikke erkende deres fejl!
> --
> mvh Jes Vestervang
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> GSXR1000 * 1/4 & TS125ER >

Bugger , troede ikke det var nødvendigt, at kunne stave her.
(sorry for komma fejl)
AARGG undskyld for forkert syntaks.
arrrgg.........................
arrg.......
arg...

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 19:27

Ole Mogensen wrote:

> Bugger , troede ikke det var nødvendigt, at kunne stave her.
> [...]
Jeg forstår ikke helt meningen med din posting. Hvis du mener det, at jeg
rettede mig selv, så var det fordi at fejlen var lidt meningsforstyrrende.
Lidt ligesom hvis jeg nu fortæller at jeg har fanget 10 geder i søen idag
Evolutionen er en spøjs ting
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSXR250 & TS125ER

Fra : Armand

Dato : 24-05-01 22:48

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Lidt ligesom hvis jeg nu fortæller at jeg har fanget 10 geder i søen
> idag - Evolutionen er en spøjs ting

GRILL !

--
Armand.

Fra : Christian Berggreen

Dato : 23-05-01 14:56

> Som god Socialdemokrat,

Jeg ville sidde med en meget dårlig smag i munden nu, hvis jeg havde sat mit
kryds ved liste A!!!!

Chr.
VTR1000F

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 16:37

> Jeg ville sidde med en meget dårlig smag i munden nu, hvis jeg havde sat
mit
> kryds ved liste A!!!!

Hvor kan man sætte sit kryds, og med garanti slippe for dårlig smag i
munden?????

Ja, jeg spørger bare!

Rasmus
(Som gerne havde set B42 godkendt!)

Fra : John Joe

Dato : 23-05-01 18:32

"Rasmus Rosenquist" <rasmus@fjernrovdyr.dk> wrote in message
> mit
>
> Hvor kan man sætte sit kryds, og med garanti slippe for dårlig smag i
> munden?????

fx V eller K

> Ja, jeg spørger bare!
>
> Rasmus
> (Som gerne havde set B42 godkendt!)

Jeg forstår ikke hvordan man kan være socialdemokrat og køre på motorcykel
samtidig. Du kan heller ikke være helt velset blandt partiet. Man må jo ikke
skille sig for meget ud. Du ved vel også at dinne partifæller kæmper for at
skrabe så mange penge som muligt sammen fra borgerne, så de har flere at
bestemme over. Så kan de dele ud af dem som var det deres egne og så har man
bare at være taknemlig når de deler ud. Hvis du mener at du selv er bedre
til at bestemme over dine penge, kunne du gå et par skridt til højre
(politisk). Det er nok der du skal have din mening repræsenteret for at få
forslag som det omtalte vedtaget.

Fra : Allan Ploug

Dato : 23-05-01 18:39

> [...]
> skrabe så mange penge som muligt sammen fra borgerne, så de har flere at
> bestemme over. Så kan de dele ud af dem som var det deres egne og så har

Jeg er IKKE socialdemokrat, men føj, hvor denne kommentar stinker!! Vær dog
saglig!

- troede i øvrigt ikke, at dette forum var et politisk "højre vs.
venstre"-forum?

/AP

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-05-01 20:07

Allan Ploug wrote:

> ikke
> at
> man
>
> Jeg er IKKE socialdemokrat, men føj, hvor denne kommentar stinker!!
>
> Vær dog saglig!

Var den sidste bemærkning ment til dig selv?

> - troede i øvrigt ikke, at dette forum var et politisk "højre vs.
> venstre"-forum?

Det er en nyhedsgruppe om alt hvad der har med motorcykler at gøre. Denne
tråd handler om hvilket parti der repræsenterer motorcyklister bedst, og
derfor bliver der også snakket højre/venstre, da det tilsyneladende har en
hel del at gøre med hvor godt motorcyklister repræsenteres.

Fra : Thomas

Dato : 23-05-01 18:44

> Jeg forstår ikke hvordan man kan være socialdemokrat og køre på motorcykel
samtidig.
<snip>

Måske hvis du tager en alt for lille cykelhjelm på og får maskinen til at
holde op med at sige wruum wruum?

Men helt ærligt... der findes næppe den borger her i landet som kan føle sig
100% repræsenteret af et enkelt parti. Det er på sin vis også fidusen ved at
der er mere end eet parti, nemlig det der har flertal.

En mc'ist føler måske at venstre plejer hans interesser, når det gælder
motorcyklen, og at socialdemokriterne repræsenterer ham når det gælder ...
tja.... et eller andet.... huhm... arbejdsmarkedsregler? donno...

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-05-01 21:08

> En mc'ist føler måske at venstre plejer hans interesser, når det gælder
> motorcyklen, og at socialdemokriterne repræsenterer ham når det gælder ...
> tja.... et eller andet.... huhm... arbejdsmarkedsregler? donno...

Ja social demokraterne repræsenterer ham når det gælder.....
øhmmm...
nu ved jeg det...... nå nej....
de ... nej det gør de heller ikke.....

konklussion: SOCIALDEMOKRATIET er en skidt opfindelse! og det er ikke bare
alm. muderkastning, men helt ærligt det eneste de er gode til er da at
indkræve penge fra befolkningen.... det er vel ikke helt uden grund at
meningsmålingerne er imod dem...

Kim

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 23:56

> konklussion: SOCIALDEMOKRATIET er en skidt opfindelse!

<netikette/>
Så må du enten være : bonde, stenrig eller dummere end hvad godt er!
<netikette>

Hvem tror du vi kan takke for at middelklassen er blevet borgerlig?

Rasmus

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-05-01 00:03

> <netikette/>
> Så må du enten være : bonde, stenrig eller dummere end hvad godt er!
> <netikette>

bare fordi man ikke ligefrem går og nasser på samfudnet, hvilket SOCIAL
demokratiet gør yderst nemt!! de har fjernet folks enticement, hvem faen
gider at arbejde når man kan få det samme i støtte......

SOCIAL demokratiet, næ tak du..

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-05-01 00:10

> SOCIAL demokratiet, næ tak du..

Hvis du stemmer borgerligt, vil jeg håbe du ligger over 600.000/år. Det er
jo dem,som får glæde af Venstres skattelettelser. Til gengæld skal
kassedamen, som tjener 150.000/år betale mere - yderst rimeligt - for dem
med høj indkomst!

Rasmus
(Som selv betaler topskat - med glæde)

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-01 08:57

> [...]
> jo dem,som får glæde af Venstres skattelettelser. Til gengæld skal
> kassedamen, som tjener 150.000/år betale mere - yderst rimeligt - for dem
Det undskyld mig synes jeg er fair nok.. dem der tager lang uddannelse og
dem der virkelig tager noget ansvar, og har stillinger hvor man arbejder
40-60 timer om ugen, er det da KUN fair at de får kassen udbetalt, hvorimod
hende kassedamen der lige skal kunne fatte at køre noget mad forbi en
scanner, hvorfor skal hun ha skatte lettelser ?? Skat burde sq være lige for
alle, såen som det er nu, så får dem der tager ansvar og virkelig gidder at
arbejde, de får et DONK oven i nøden, med topskat og alt deres formue pis !

Mvh
Morten

Fra : Thomas W.

Dato : 24-05-01 09:08

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
at
> arbejde, de får et DONK oven i nøden, med topskat og alt deres formue pis

Det var da ellers en omgang pseudodarwinisme der ville noget. Det lyder
efterhånden somom DF ikke er langt nok til højre for dig ? Du siger
selvfølgelig nej tak, den dag staten begynder at udbetale folkepension o.l.,
for du vil selvfølgelig ikke ligge os andre til last ?
Men den diskussion bør på det kraftigste futtes over i dk.politik, hvor du
sikkert møder ligesindede - jeg gider ihvertfald ikke abonnere på den.

/Thomas

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-01 09:19

> Det var da ellers en omgang pseudodarwinisme der ville noget.
hehe en hvad ??

Det lyder efterhånden somom DF ikke er langt nok til højre for dig ?
Hvad mener du med det ? fordi jeg vil ha lige skat ?

Du siger selvfølgelig nej tak, den dag staten begynder at udbetale
folkepension o.l.,
for du vil selvfølgelig ikke ligge os andre til last ?
Nej da, og jeg siger jo heller ikke at jeg ikke vil betale skat, men jeg
synes bare at skatte trækket burde være lige for alle det er da det mest
fair !

> Men den diskussion bør på det kraftigste futtes over i dk.politik, hvor du
> sikkert møder ligesindede - jeg gider ihvertfald ikke abonnere på den.
Ja, det kunne den gøre, men så ville du jo ikke få svar på det du spurgte
mig om ! )

Mvh
Morten

Fra : John Joe

Dato : 24-05-01 12:20

> [...]
o.l.,
> for du vil selvfølgelig ikke ligge os andre til last ?

Jeg, ville gerne, hvis man ikke skulle betale 70% i skat, så man selv kunne
spare op. Og hvis, når ens privatopsparing skulle udbetales, man ikke fik
frataget halvdelen af den pension man havde sparet op med penge der allerede
var beskattet!

Fra : Thomas

Dato : 24-05-01 09:46

> Det undskyld mig synes jeg er fair nok.. dem der tager lang uddannelse og
> dem der virkelig tager noget ansvar, og har stillinger hvor man arbejder
> 40-60 timer om ugen, er det da KUN fair at de får kassen udbetalt

Ja de skal have noget for deres besvær, men husk lige hvem der betaler deres
uddannelse.

> [...]
at
> arbejde, de får et DONK oven i nøden, med topskat og alt deres formue pis

Hvem siger at kassedamen ikke gider arbejde?
Jeg tjener en stor klat penge ved at udvikle software, men jeg arbejder sgu
da ikke lige så _hårdt_ som kassedamen. Jeg har nok en noget lettere
arbejdsdag end hende...
At hun så ikke har evnerne, det gør hende da ikke doven.

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-01 10:04

> Hvem siger at kassedamen ikke gider arbejde?
Ok, ja det lød da vist lidt forkert ;o( det var ikke min mening at sige,
selvf gidder de at arbejde

> [...]
> arbejdsdag end hende...
> At hun så ikke har evnerne, det gør hende da ikke doven.
Nej, men dit arbejde er da mere kompliceret end hendes er, derfor skal
lønnen da også være derefter

Mvh
Morten

Fra : John Joe

Dato : 24-05-01 12:31

"Thomas" <feeling@home.now> wrote in message

> Ja de skal have noget for deres besvær, men husk lige hvem der betaler
deres
> uddannelse.

Det gør de selv. Alene ved at de tjener mere, ville de selv betale den med
den merpris det er at betale en procentvis skat fremfor et fast beløb. At vi
så har en progressiv skat, gør at man betaler for den flere gange. Du skal
slet ikke bekymre dig om det. Bare rolig det bliver betalt af dem selv.

> forbi en
> for
> at
> !
>
> Hvem siger at kassedamen ikke gider arbejde?

Hun har faste, regmæssige og forholdsvis korte arbejdstider og skal ikke
sætte sig i gæld for at uddanne sig, men kan derimod tjene penge fra hun går
ud af skolen. Hun kan tænke på andre ting end arbejdet imens hun arbejder.

> [...]
> arbejdsdag end hende...
> At hun så ikke har evnerne, det gør hende da ikke doven.

Nej, og hun skal ikke klandres for noget. Men derfor kan man stadig godt
give skattelettelser, selvom det ikke ligepæcis gavner hende. Det kan man så
gøre på et andet tidspunkt hvis det er nødvendigt. Hvis hun skulle have
skattelettelser hver gang, så kunne andre jo få svært ved at få
skattelettelser.

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 26-05-01 00:10

> Jeg tjener en stor klat penge ved at udvikle software, men jeg arbejder
sgu
> da ikke lige så _hårdt_ som kassedamen. Jeg har nok en noget lettere
> arbejdsdag end hende...

Tjaa, ofte føler jeg mig fysisk totalt bombet når jeg kommer hjem - selvom
det stort set kun er hovedet der har været på arbejde (svagstrømsingeniør).
Jeg synes det er i orden at dele - så længe jeg har (godt) til mig selv, så
vil jeg gerne hjælpe andre til at får det godt. (bare ærgerligt når ens surt
tjente penge går til bureaukrati og administration, istedet for til dem der
har brug for dem).

Mvh
Steen

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 26-05-01 18:19

> Tjaa, ofte føler jeg mig fysisk totalt bombet når jeg kommer hjem

Osse mig!

> Jeg synes det er i orden at dele - så længe jeg har (godt) til mig selv!

Lige min pointe!

> bare ærgerligt når ens surt tjente penge går til bureaukrati og
administration

Ja - der er jo bare det ved det, at dem som administrerer, ville jo ellers
være arbejdsløse, og så skulle de jo bare have understøttelese. Så er det da
bedre de har et job!

Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 26-05-01 20:50

> [...]
> være arbejdsløse, og så skulle de jo bare have understøttelese. Så er det

Hvis de bare administrerer ting som ikke burde administreres, så var det da
bedre at de gik hjemme og fik understøttelse... det er vel trods alt lidt
mindre beløb

Men.. ved nærmere eftertanke.. af have nogen tusind skattefolk rendende frit
rundt på gader og stræder og i nærheden af skoler og børnehaver i
dagstimerne.. skræmmende! Jeg tiltror dem alt!

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 27-05-01 10:18

> Men.. ved nærmere eftertanke.. af have nogen tusind skattefolk rendende
frit......

*LOL*

Rasmus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-05-01 12:11

Rasmus Rosenquist wrote:
-klip-
> [...]
> være arbejdsløse, og så skulle de jo bare have understøttelese. Så er det

I stedet for at administrere noget som ikke behøver administration, så
kunne de da blive sendt ud for at veje grus af vejene

Fra : Adam Christensen

Dato : 24-05-01 15:21

> [...]
at
> arbejde, de får et DONK oven i nøden, med topskat og alt deres formue pis

Hmmm... formueskatten blev nu afskaffet for en del år siden - af den
siddende regering

--
Adam
(ikke socialdemokrat)

Fra : John Joe

Dato : 24-05-01 12:17

> [...]
> jo dem,som får glæde af Venstres skattelettelser. Til gengæld skal
> kassedamen, som tjener 150.000/år betale mere - yderst rimeligt - for dem

De skattelettelser som de borgerlige (konservative var det vist sidst) har
foreslået på de sidste, ville give skattelettelser for over 90% af den
arbejdende befolkning. Hvorfor må de íkke få skattelettelser fordi de ikke
udgør et lille mindretal? Hvorfor er det forkert at sænke skatten for den
tredjedel af befolkningen der forsørger resten? Hvorfor har andre mere ret
til de arbejdendes penge?

Hvad mener du med at kassedamer betaler for folk med høj indkomst? Mange
betaler mere i skat end kassedamen får udbetalt og betaler i skat tilsammen.

Vi har en progressiv skattekurve, så de højere lønnede betaler meget mere
end lavt lønnede. Hvis de skulle betale det samme beløb skulle skattekurven
være aftagende. Bare det at den er mere progressiv end linær, er da
"solidarisk".

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-05-01 18:48

John Joe wrote:
En hel masse

Hold da op med det højrøvet pis , vær glad for hvis du kan bestride
et spændende job.
Jeg arbejder som IT supporter på DTU , rimeligt spændende job,
lønnen er ikke så høj , men jeg ville sgu' ikke bytte med en kassedame,
hjemmehjælper , sygehjælper --------osv ligende lavtlønnede.
Lønnen skal afspejle hvor hårdt jobbet er , ikke hvor spændende.
Jeg syntes det ville være helt ok hvis en kassedame osv , fik mere
i løn end jeg gør .
Stop for fanden det totalt OT shit , eller find en anden gruppe.

FUUUUTTT dybt ned i muddert

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 27-05-01 08:00

> [...]
> i løn end jeg gør .
> Stop for fanden det totalt OT shit , eller find en anden gruppe.

FLOT Ole!!
Først kommentere et af de indlæg du slet ikke sympatiserer med og derefter sige,
at tråden skal være slut NU!!!
Jeg håber du kan se det dobbeltmoralske i din handlemåde - men jeg vil ikke
blive forbavset hvis du ikke kan.

Og når du bruger udtrykket 'dybt ned i mudderet' om andre, viser det da bare din
holdning til dem der har en anden holdning end din - de er nemlig ikke rigtig
kloge (sagt *meget* mildt). Og det er jo ikke 1. gang vi ser det her i gruppen.
Sluk din pc og smut så ud og puds din mc så vi andre kan føre en lidt mere sober
konversation med hin2.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-05-01 17:07

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at tråden skal være slut NU!!!

> Sluk din pc og smut så ud og puds din mc så vi andre kan føre en lidt mere

Hmmm...
Nu er jeg ikke lige ekspert i den slags, men gør du ikke precis det samme
nu?

Rittig

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-05-01 21:23

"John Joe" <noemailaddress@anydomain.fantasyland> skrev i en meddelelse

> fx V eller K

K, med en partitop af spritbilister og svindlere?
Nah...

Hvem endte med at støtte forslaget? Det fik jo dog 50 stemmer. Et af de
partier får min næste stemme (men det bliver ikke K).

Rittig
(forhenværende socialdemokrat)

Fra : Thomas Makro

Dato : 23-05-01 22:46

On Wed, 23 May 2001 22:23:29 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrotE:

>K, med en partitop af spritbilister og svindlere?
>Nah...

Jeg har aldrig forstået hvorfor en gang spritkørsel skulle koste Hans
Engell hans formandspost. Jeg er stor modstander af spritkørsel, men
derfor kan han godt være en god politiker. Alle politikere laver jo
fejl, ligesom alle os andre, nogle af dem er bare så uheldige at få
deres fejl blæst op i pressen. Og så er det at en ikke-politisk fejl
koster den politiske karriere. Ak...

>Rittig
>(forhenværende socialdemokrat)
Nååeh, forhenværende, så er du jo god nok

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-05-01 23:51

"Thomas Makro" <Makro@CyberFJERNjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Engell hans formandspost. Jeg er stor modstander af spritkørsel, men
> derfor kan han godt være en god politiker. Alle politikere laver jo

Det kan du jo godt have ret i.
Men moral er noget sjovt noget, og jeg har den underlige ide, at en
politiker er en person jeg skal kunne stole på, da jeg lader ham træffe en
masse beslutninger for mig, og forhandle en masse på mine vegne, derfor har
jeg visse krav til en politikers troværdighed. En Ninn Hansen eller en
Schlüter som sidder i salen og er med til at vedtage love, og så skider dem
et stykke når de tror der ikke er nogen der ser det... Sådan nogle kan jeg
ikke stole på. En politiker som jeg er overbevist om har råd til en taxa,
som alligevel kører spritkørsel? Nej, ham vil jeg heller ikke tage
alvorligt - og så er det jeg tænker: Hvis de tre toppolitikere i samme parti
i den grad kan tages med bukserne nede, hvordan har de som ledere af partiet
så præget de øvrige medlemmer?
Så er der petitesseafdelingen - Var det ikke Jimmy Star der rapsede lidt i
butikkerne? Det burde naturligvis ikke koste en politisk karriere, men jeg
kunne nu ikke drømme om at stemme på een der laver noget så latterligt.
Se, Clinton derimod, han får sgu da noget f...., der er da endelig en
ufejlbarlig mand man kan være lidt imponeret over! Og så hedder hans afløser
endda Bush, ja der kan man bare se.
Nå, det her blev vist lidt off-topic.
Du stemmer efter din overbevisning, og jeg stemmer efter min - og det gør
alle mennesker, og hver mands mening er lige gyldig (ikke ligegyldig, men
lige gyldig). Fint nok, og rart at der trods alt endnu ikke er
representanter opstillet som en HA'er kan genfinde sin moral i.

Rittig

Fra : John Joe

Dato : 24-05-01 12:43

KLIP
> [...]
har
> jeg visse krav til en politikers troværdighed. En Ninn Hansen eller en

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Selvom jeg er enig med meget
konservativ politik, kan jeg heller ikke fordrage Hans Engell. Han er jo
heller ikke indbegrebet af det konservative folkeparti, hvilket klart viste
sig da han blev ansat i Ekstra Bladet. Men i ethvert parti kan være svært at
slippe for et par "nitter". Andre som fx de nuværende konservative
"frontfigurer": Bendt Bendtsen, Lene Espersen og Brian Mikkelsen kan jeg
sagtens respektere.

Og du har ret i at, selvom det ikke er det vigtigste, er det da rart at vide
at en leder har en moral og fx kan holde sammen på en familie som Anders
Fogh - i modsætning til Poul Nyrup. For hvis det er et problem, hvordan har
han så tænkt sig at holde sammen på et helt land?

Selvom Clinton har haft "nogle episoder", har også han formået at holde
sammen på hans familie.

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-05-01 16:57

> Og du har ret i at, selvom det ikke er det vigtigste, er det da rart at
vide
> at en leder har en moral og fx kan holde sammen på en familie som Anders
> Fogh - i modsætning til Poul Nyrup.

Hvis der er nogen der har en holdning til han tager en ny, så er det da
Anders Fogh - hvordan kan man ellers skrive en bog, og dementere indholdet
mindre end ti år efter?????

Rasmus
(Der er glad for at Anders Fogh ikke er mere troværdig ifølge
meningsmålingerne)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 18:51

Rasmus Rosenquist wrote:

> [...]
> Anders Fogh - hvordan kan man ellers skrive en bog, og dementere indholdet

Holdninger er éen ting, hvilken politik han vil føre er en anden. Han har
erfaret at det er nødvendigt at føre en ret rød politik, for at få alle de
håbløse fjolser (som udgør flertallet af befolkningen!) der er afhængige af
systemet til at stemme på sig. Desuden hverken lovede eller garanterede han
noget i bogen. Så at skifte holdning, er der altså ikke noget forkert i.

> Rasmus
> (Der er glad for at Anders Fogh ikke er mere troværdig ifølge
> meningsmålingerne)

Hmm... Jeg fatter virkelig ikke at man kan få sig selv til at stemme på A,
med alt det lort de har lavet. Derudover fatter jeg heller ikke hvordan
folk kan tolere et samfund hvor befolkningen er til for systemet, istedet
for omvendt.

Fra : Thomas W.

Dato : 24-05-01 19:32

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> [...]

han
> noget i bogen. Så at skifte holdning, er der altså ikke noget forkert i.

Er der nu noget i vejen med demokratiet ? (Det er godt nok demokratisk at
acceptere ikke-demokratiske holdninger, men ikke vice-versa, men det er
måske det der forklaringen ).
Det er meget muligt at både V og K er rykket til venstre, men du må da
heller ikke glemme at S og SF begge er rykket mod højre, så _reelt_ set er
der de facto ikke så langt imellem dem, når det kommer til stykket (at de
selv påstår noget andet er de jo nød til at sige).

Derudover er der da rigtignok ikke noget i vejen med at skifte holdning,
tværtimod er det en fare for demokratiet hvis en politiker står så stejlt på
sine holdninger, at vedk. ikke justerer dem med flertallet af befolkningen.
Så bliver kløften mellem den lovgivende forsamling og borgerne/vælgerne for
bred, og det må heller ikke ske. Pdas kan man også være så meget vendekåbe,
at man reelt ingen selvstændig berettigelse har på den politiske scene
(IMO).

NB: burde denne diskussion ikke futtes lang pokker i vold ?

/ Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 22:56

Thomas W. wrote:

> [...]
>
> Er der nu noget i vejen med demokratiet ? (Det er godt nok demokratisk at
> acceptere ikke-demokratiske holdninger, men ikke vice-versa, men det er

Tjaeh, jeg forstår egentlig godt hvis Fogh læner sig lidt til venstre
(faker?) for at "snyde" demokratiet. For befolkningen er jo egentlig langt
fra uvildig, da 2/3-dele af befolkningen har sin hovedindtægt fra det
offentlige(!!!).

> [...]
> der de facto ikke så langt imellem dem, når det kommer til stykket (at de
> selv påstår noget andet er de jo nød til at sige).

Ja, det er jo de danske partier i en nøddeskal; enten er de halvrøde (lidt
groft sagt , eller også har de ingen politik. Så er det ikke særlig
nemt at finde at parti der passer en :-/

> [...]
> befolkningen. Så bliver kløften mellem den lovgivende forsamling og
> borgerne/vælgerne for bred, og det må heller ikke ske.

Rigtigt

> Pdas kan man også
> være så meget vendekåbe, at man reelt ingen selvstændig berettigelse har
> på den politiske scene (IMO).

Ja, det har du ret i. Politikerne skal jo udrette det der er blevet valgt
ind på.

> NB: burde denne diskussion ikke futtes lang pokker i vold ?

Jo!
FUT: dk.politik

Fra : Thomas

Dato : 25-05-01 10:08

> For befolkningen er jo egentlig langt
> fra uvildig, da 2/3-dele af befolkningen har sin hovedindtægt fra det
> offentlige(!!!).

What?? Er det noget du lige slynger ud af ærmet efter lidt hurtig opfinden,
eller er det reelle tal??
Du mener altså.. offentligt ansatte+pensionister+bistandsklienter (glemt
nogen?)=5.000.000/3*2 ?=3.333.333 ?

Ja hvis det virkelig passer, så tror da fanden at skatten stiger ,
afgifterne stiger og servicen falder ((((

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-05-01 13:04

Thomas wrote:

> What?? Er det noget du lige slynger ud af ærmet efter lidt hurtig
> opfinden, eller er det reelle tal??
> Du mener altså.. offentligt ansatte+pensionister+bistandsklienter (glemt
> nogen?)=5.000.000/3*2 ?=3.333.333 ?

Det stod i Jyllandsposten nogle gange for et stykke tid siden, og da det
ikke er blevet afkræftet fra anden side, vil jeg tro det passer.

> Ja hvis det virkelig passer, så tror da fanden at skatten stiger ,
> afgifterne stiger og servicen falder ((((

Case solved

Fra : John Joe

Dato : 25-05-01 13:17

> [...]

Bare for at korrigere: Der er vist lige glemt en parantes. Ellers skal
to-tallet flyttes over på den anden side af divistionstegnet.

> Det stod i Jyllandsposten nogle gange for et stykke tid siden, og da det
> ikke er blevet afkræftet fra anden side, vil jeg tro det passer.

> Case solved

Hvor sjovt det end lyder, så er det en meget stor del af problemet. Et anden
del problem er socialdemokratiet der er med til at opretholde den ufrugtbare
tilstand. Se evt. tråden om "skatten stiger og stiger".

Fra : Armand

Dato : 24-05-01 12:32

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> [...]
> Du stemmer efter din overbevisning, og jeg stemmer efter min - og det
> gør alle mennesker, og hver mands mening er lige gyldig

Og det er vel netop deri at f.eks Engell mistede posten: I partiet
regnede man ikke med at han ville kunne høste særligt mange stemmer
ovenpå dèn kvajetur, hvorfor man valgte at indsætte en større
stemmesluger!
Havde det været mere retfærdigt at han SKULLE forblive på posten til
folket måtte have sagt deres "dom" ved efterfølgende folkeafstemning?
Ved hans oprindelige placering som formand, kostede det sikkkert også en
mindre stemmesluger (der måske endda var væsentlig mere moralsk?)
chancen dengang :-/

En trøst til Engell, som Jimmy Star ikke har:
Han fik i det mindste opkaldt en type betonklods, som indtil da havde
været lidt udefinerbar, efter sig

--
Armand.
(som ellers ikke gider diskutere politik, da der er emner nok alene

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 13:45

Claus Rittig wrote:
-klip-
> Men moral er noget sjovt noget, og jeg har den underlige ide, at en
> politiker er en person jeg skal kunne stole på
-klip-
> Rittig
-klip-

Jeg kan se en sammenhæng
--
mvh Jes Vestervang - stemmet V fordi de IMO er de eneste, som har en
holdbar politik og samtidig repræsenterer mine holdninger bare nogenlunde.

Fra : Thomas Makro

Dato : 25-05-01 09:15

On Thu, 24 May 2001 00:51:22 +0200, "Claus Rittig"
> [...]

>et stykke når de tror der ikke er nogen der ser det... Sådan nogle kan jeg
Alle politikere har moral, men mange af dem mener også at dobbelt
moral er dobbelt så godt. Med andre ord føler de sig lidt hævet over
loven - nu hvor de har indflydelse på den. Og det skal naturligvis
forklares med et simpelt eksempel...
Jeg har kørt taxa i Kbh., og oplevede et par gange at køre en
politiker fra Christiansborg til Lufthavnen. Det skulle hver gang gå
lyn hurtigt, for at de kunne nå deres fly. Da jeg kørte 50 km/t ned ad
Amagerbrogade (det var den vej de ville, og max. hastighed på
strækningen), og derved nåede alle de røde lys, blev de stik tossede.
"Ham jeg kørte med sidst... jeg skal nå mit fly...". Når man så et par
dage efter ser den samme person i TV bræge op om at farten dræber og
lign. pladder, så ved man at moral er for alle de andre...

Dertil kommer alle de politikere der laver andet umoralsk, såsom at
hygge sig med en prostitueret, selv om konen er derhjemme, og nogle
laver sandsynligvis også det der er værre, incest, selskabstømning,
bestikkelse, m.m. Men sålænge det ikke kommer frem i pressen, er
moralen god, og så stemmer du på vedkommende...

Ja, moral er noget sjovt noget, men det bør ikke være moralen der
afgør hvor man stemmer, men partiets linie og holdninger.

Fra : Armand

Dato : 24-05-01 12:27

> [...]
> derfor kan han godt være en god politiker.
> at en ikke-politisk fejl koster den politiske karriere. Ak...

Ikke politisk??

Hvem tror du da står for konstruktionen af det danske lov-kodex??

Politikere (der fremstiller lovene), betjente (der håndhæver lovene) og
dommere (der dømmer ud fra lovene) skal f.... alle have så meget pli at
de selv overholder samme - Ellers gælder teksten om røgen og bageriet
:-|

--
Armand.
(der selv er regel-konstruktør og -håndhæver, såvel som

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 23:57

> K, med en partitop af spritbilister og svindlere?

Eller V, som vil bruge 15 mia. på barselsorlov..... I don't think so!

Rasmus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 13:47

Rasmus Rosenquist wrote:

> Eller V, som vil bruge 15 mia. på barselsorlov..... I don't think so!

Det er da ingenting ifht. hvad A øser penge ud på!
--
mvh Jes Vestervang - som synes at V er blevet lidt rød i kanterne, men
håber det går over når/hvis de bliver valgt ind

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-05-01 16:53

> Det er da ingenting ifht. hvad A øser penge ud på!

Man kan sige meget om kammeraterne, men de har da styret økonomien godt de
sidste 8 år! - Landets økonomi ser bedre ud end nogensinde før.

Rasmus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 18:52

Rasmus Rosenquist wrote:

> Man kan sige meget om kammeraterne, men de har da styret økonomien godt de
> sidste 8 år! - Landets økonomi ser bedre ud end nogensinde før.

Måske, men hvad bliver der af pengene? De forsvinder i det store sorte hul
(kendt som statskassen), og er ældreplejen og skolerne blevet bedre af det?
I don't think so!

Fra : John Joe

Dato : 24-05-01 20:07

> Man kan sige meget om kammeraterne, men de har da styret økonomien godt de
> sidste 8 år! - Landets økonomi ser bedre ud end nogensinde før.
>
> Rasmus

Øhh... hvad er det lige de har gjort, som har givet udslag i form af
verdensøkonomiens højkonjuktur? Nej, det er ikke regeringen, der er skyld i
det. Det de har gjort er, at udnytte situationen rimelig dårligt.

Desuden er der alt for mange der ikke arbejder, også kendt som arbejdsløse.
Men de har været rimelig gode til at få folk væk fra arbejdsløsheds
procenten ved aktivering, efterløn m.m.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 22:50

John Joe wrote:

> Desuden er der alt for mange der ikke arbejder, også kendt som
> arbejdsløse. Men de har været rimelig gode til at få folk væk fra
> arbejdsløsheds procenten ved aktivering, efterløn m.m.

Jeps, og så tillader de sig ligefrem at prale med at de har sænket
arbejdsløsheden :-/
Skal vi ikke stoppe denne tråd, eller futte den til dk.politik eller noget
i den stil?
Jeg futter den lige til dk.politik

Fra : Thomas

Dato : 25-05-01 10:10

> Jeg futter den lige til dk.politik

Nej lad dog være med det! Så ender vi bare med at skulle diskutere med folk
der måske ved noget :-/

*løber skrigende væk fra en kommende SERIØS diskusion*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-05-01 13:06

Thomas wrote:

> Nej lad dog være med det! Så ender vi bare med at skulle diskutere med
> folk der måske ved noget :-/

Pyt, hvis de bare er på vores side, så går det nok

> *løber skrigende væk fra en kommende SERIØS diskusion*

Nejnej, så længe vi er med, skal vi nok holde niveauet nede

--
mvh Jes Vestervang - gal biker fra dk.fritid.motorcykel, der netop har
sendt en større flok bikerhoveder ind i dk.politik

Fra : Armand

Dato : 23-05-01 23:53

Rasmus Rosenquist <rasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en

> Hvor kan man sætte sit kryds, og med garanti slippe for dårlig smag i
> munden?????
> Ja, jeg spørger bare!

Ved Trafik-partiet på liste D, F, og M

--
Armand.

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-05-01 00:07

> Ved Trafik-partiet på liste D, F, og M

*LOL* Det var lige hvad vi havde brug for - synes tonen var ved at blive
lidt skarp....

Rasmus

Fra : Inger Drewes

Dato : 25-05-01 22:10

> Ved Trafik-partiet på liste D, F, og M

Ikke på F, D, M ?

Vh

Niels

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 26-05-01 07:35

On Fri, 25 May 2001 23:10:10 +0200, "Inger Drewes"
<inger.drewes@get2net.dk> wrote:

>"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

>Ikke på F, D, M ?

Som i "Forenede Danske MBilejere"?
--
Peder
m/Mille

Fra : Adam Christensen

Dato : 24-05-01 15:15

"Rasmus Rosenquist" <rasmus@fjernrovdyr.dk> wrote in message

> Hvor kan man sætte sit kryds, og med garanti slippe for dårlig smag i
> munden?????

På en lottokupon

--
Adam

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-05-01 20:54

> På en lottokupon

Hmm - det kommer da an på, hvor mange krydser man har sat og om man vinder
noget......

Rasmus
(Der vinder i lotto hver uge)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-05-01 17:18

Rasmus Rosenquist wrote:

> Hej Morten!
>
> Som god Socialdemokrat
-klip-
At du dog tør sige det her, og så endda i denne tråd
Jeg håber at du tager ved lære af A's saglighed i denne sag!
--
mvh Jes Vestervang - har altid hadet socialdemokrater og den slags skidt

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 23-05-01 14:07

Damn...

Vore interne newsserver har været nede i næsten en uge - så det er kun
blevet til nødtørftig NG læsning..

Anende ikke at det var nu de skulle behandle - ville gerne have været der !!

MVH
Nikolaj

Carsten T <karlsmat@yahoo.dk> skrev i en

Fra : Brian Lænø

Dato : 23-05-01 15:16

"Carsten T"
> Sad og så DK4 her til morgen, de forkastede sgu forslaget, svinene!! 50
for,
> 54 imod!!

Jeg troede at de havde delt lovforslaget op i 2-3 dele.
1. Fjernelse af afgift på 125 ccm.
2. Nedsættelse af afgift til bil niveau for resten.
3. Nedsættelse af afgift for ABS og katalysator.
Det ville da være lettere at få noget af det gennemført, hvis man ikke
stemte om hele pakken på en gang.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Søren Ambo /MH

Dato : 23-05-01 16:56

Groft sagt kan man sige at ca 40% af Danmarks befolkning ikke tog stilling
til emnet da ca. 75 af de 179 folkevalgte ikke var i salen. Men det var jo
ikke det eneste på dagens dagsorden.

Tænk engang - hele 40% af Danmark er ligeglade med trnsplantationer,
frihedsberøvelse af asylansøgere etc. (Her er ikke indregnet alle dem som
sikkert sov under debatterne etc ;)

Det er meget beklageligt men jeg håber de forskellige MC organisationer
kommer på banen (igen) og gør det klart for Folketinget at dette ikke er
acceptabelt.

Blot et udsnit af dagsordenen for i dag

3. behandling af L 201
Om ligsyn, obduktion og transplantation m.v.

2.(sidste) behandling af B 42
Om nedsættelse af beskatningen på motorcykler

2.(sidste) behandling af B 107
Om indførelse af kommunal pligt til at formulere udbudspolitik

2. behandling af L 191
Om frihedsberøvelse af asylansøgere og administrativ udvisning m.v.

2. behandling af L 170 og L 171
Om økonomisk støtte til politiske partier m.v.
Om private bidrag til politiske partier m.v.

2. behandling af L 143
Om erstatning fra staten til ofre for forbrydelser

2. behandling af L 150
Om sikring mod følger af arbejdsskade og om erstatning til skadelidte
værnepligtige m.v.