Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et godt billede?
Fra : Sonny Windstrup

Dato : 23-05-01 08:10

Hej igen.
Ikke flere pølsevogne, forstået...!
Jeg havde et billede til kritik i uge 20 og det var skudt i December
'99 fra hoften med et lille digital kamera, uden megen forberedelse.
De nyere billeder jeg tager med bedre udstyr har som regel lidt
mere planlægning men det er stadig de samme motiver der interesserer
mig, sådan noget som farver, lys og specielle mønstre.

Jeg ville bare vise et billede jeg tog her til aften, hvis der
skulle være interesse for at se det. Alle kommentarer velkomne.
Skudt med 200mm Sigma f/2.8 1/30 sek, ved solnedgang mens et
tordenvejr var ved at klare op..

http://208.229.122.208/stuff/2001/may/curb.jpg

Mvh.
Sonny

Fra : Pia

Dato : 23-05-01 12:25

se det var ik' så ringe endda!

Jeg er også vild med "bare" farver og mønstre.

:Pia

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 23-05-01 14:47

Smukt! Virkeligt.... Rart at se på.. masser af liv og stemning.

Jeg blev bare så glad da det ikke var en hest...

Tim Lerche Sørensen

Sonny Windstrup <sowi@uu.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B0B625E.D131E66F@uu.net...

Fra : Jensen

Dato : 23-05-01 18:19

Det er et godt biled efter min smag. Jeg kunne på en måde også godt lide
pølsevognen, men men men ! Det kan jeg ikke rigtig forklare.

Jensen

Fra : Rune Baess

Dato : 23-05-01 23:16

"Tim Lerche Sørensen" <35mm@film.dk> wrote:

> Jeg blev bare så glad da det ikke var en hest...

Hesten skulle hjem i tørvejr.

Du startede med at give gruppen et møjfald, men det er da godt at se du har
humor.

Rune

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 04-09-01 19:36

HVAD er der da galt med heste? (lidt fornærmet)

hehe

Mvh.
Jesper

Fra : Karsten Olesen

Dato : 04-09-01 20:31

"Jesper Bohmann" <maredk@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
**********************

Jeg troede det var noget som lå under et mikroskop....

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 05-09-01 16:30

Der er ikke noget galt med heste, de smager meget godt.

Jeg fik bare et mindre hysterisk anfald over et hestebillede, og det faldt
ikke i god jord i NG, men skidt pyt med det, for det er længe siden nu.

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 02-06-01 14:40

Godt billede med gode farver.
Jeg ville nok foretrække at dybdeskarpheden havde været noget større,
men det er jo også let at sige bagefter

Flemming Thor Hansen