Mavesure opstød
Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 29-01-05 14:19

Nå Verner, fik du galden renset ud.

Alle ved, at neslwin skal leve af sponsorer, dette er så Kabe, og jeg skal
ikke på vintercamping, men følger alligevel med i hans tur til Nordkap.
Dette er dog mere interessant end, når vi ser alle inretninger i
campingvogne, hvor der mest vilde skift er fra Neslein til hans datter
Signe.
Neslein har aldrig fornægtet hans levevej, og så længe han rejser så finder
jeg det ok, at han foretager rejser i campingvogn de fleste alligevel ikke
tænker på, at anskaffe.

Jeg var nu mere vil dmed hans rejse til Rhinen, men følger da ganske afgjort
med i turen til Nordkap også, selv om jeg ikke gider at campere i
vintermånederne.

Fra : verner

Dato : 29-01-05 15:53

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nå Verner, fik du galden renset ud.

Hej Karl-Heinz

Fik du renset din galde ud ? ))

> Alle ved, at neslwin skal leve af sponsorer, dette er så Kabe,

Det synes jeg er helt fint. Alle kender den kendsgerning, men det er ikke
det jeg skriver om.

og jeg skal
> ikke på vintercamping, men følger alligevel med i hans tur til Nordkap.

Har du problemer med det Karl-Heinz ?

> Dette er dog mere interessant end, når vi ser alle inretninger i
> campingvogne, hvor der mest vilde skift er fra Neslein til hans datter
> Signe.

DET er jo DIN vurdering ! og det er da ok at mene det !

> Neslein har aldrig fornægtet hans levevej,

Næe han har jo valgt at leve ad den ))

og så længe han rejser så finder
> jeg det ok, at han foretager rejser i campingvogn de fleste alligevel ikke
> tænker på, at anskaffe.

Det synes jeg da også, men så skal han bare lade være med at kalde det
forbrugerundersøgelser ! DET har svenskerne gjort de sidste 20 år og Kabe er
godkendt af 70% af alle svenske campister !

Han kunne have kaldt det "Se jeg blærer mig lidt med mit dyre vogntog" !
eller "Se mig køre 6000 KM i Sverige" !

> Jeg var nu mere vil dmed hans rejse til Rhinen, men følger da ganske
> afgjort
> med i turen til Nordkap også, selv om jeg ikke gider at campere i
> vintermånederne.

Jeg skal da også se skidtet ellers kan jeg jo med rimelighed ikke kritisere
det ! )

Hilsen
verner

Fra : LS

Dato : 29-01-05 17:01

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er godkendt af 70% af alle svenske campister !
>
> Han kunne have kaldt det "Se jeg blærer mig lidt med mit dyre vogntog" !

Hvor mange købere skal der være til en bestemt campingvogn før man kan kalde
dem forbrugere?

Man kunne jo eksempelvis sige under 10 så er det blærerøve og over 10 er
det forbrugere.

ls

Fra : verner

Dato : 29-01-05 18:29

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en være >

Hvor mange købere skal der være til en bestemt campingvogn før man kan
kalde
> dem forbrugere?

Forbrugere er flertal så der skal vel være mere end een!

> Man kunne jo eksempelvis sige under 10 så er det blærerøve og over 10 er
> det forbrugere.
>
> ls

Jae hvis DU synes, så gør bare det.

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 29-01-05 19:42

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> wrote in message
> Hvor mange købere skal der være til en bestemt campingvogn før man kan
> kalde dem forbrugere?
>
> Man kunne jo eksempelvis sige under 10 så er det blærerøve og over 10 er
> det forbrugere.

Øh....blærerøve kan vel også være forbrugere ??
Og så vidt jeg ved, er der ikke så helt få, der køber Kabe. Vi har da lige
haft besøg af Kabe-klubben på den campingplads vi lå på, og det var mere end
25 vogne.
Neslein har tidligere kørt Hobby - og gennemført sine programmer helt efter
samme model. Men det var der ikke rigtigt noget galt med - vel ??

Jeg har svært ved at se, at det ødelægger noget for nogen - medmindre man
sådan direkte har en aversion mod Neslain. Men så gælder det jo ikke hans
valg af vogn - vel ?

Og til trøst for dem, der har noget imod Kabe, så har Neslein faktisk solgt
den - til fordel for ny, hvis fabrikat jeg ikke lige husker. Så nu er der
plads til at nye mærke-hadere kan tage en tur i gyngen.

Suk.....

/Flemming U

Fra : LS

Dato : 29-01-05 20:03

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Og til trøst for dem, der har noget imod Kabe, så har Neslein faktisk
> solgt den - til fordel for ny, hvis fabrikat jeg ikke lige husker. Så nu
> er der

Ja det blev jo en Cabby så nu bliver det spændende at se om der er
tilstrækkeligt med cabby ejere i landet til at de kan være forbrugere eller
om det også er et af de mærker der kun har forbrugere i Sverige.
Man må da håbe at de er, eftersom der ikke laves så mange
blærerøvsgruppeundersøgelser på campingområdet og hvordan skulle de ellers
få noget at vide om de vogne de måske vil købe, blærerøv, forbruger eller
hva hve jeg

Fra : verner

Dato : 29-01-05 22:05

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det blev jo en Cabby så nu bliver det spændende at se om der er
> tilstrækkeligt med cabby ejere i landet til at de kan være forbrugere
> eller om det også er et af de mærker der kun har forbrugere i Sverige.

Ja vi kan da lave en forbrugerundersøgelse for svenskerne ik ! for at se om
Cabby kan klare de svenske vintre ? selv i nordsverige hva do ? Ligesom Per
Neslein lige nu gør med Kabe hva do ?

Føler du dig ikke bare lidt til grin?

Hilsen
verner

Fra : LS

Dato : 30-01-05 00:23

> Føler du dig ikke bare lidt til grin?

Næ! Jeg har faktisk følt mig til grin gennem flere år fordi jeg har været
nød til at købe svenske campingblade for bare at komme i nærheden af tests
af de svenske vintervogne så jeg synes det er på tide at det ikke kun er
tyske mærker der bliver undersøgt. Dem har tyskerne iøvrigt testet gennem
mange år så måske skulle vi til at føle os til grin fordi der bliver lavet
undersøgelser af dem også.
Nå! men jeg bliver vel også kaldt blærerøv når jeg nu sadler min solifer op
og kører på skiferie men jeg ser da alligevel frem til en blærerøvstest så
jeg ved hvilken blærerøvsvogn jeg skal have næste gang. Det bliver i hvert
fald ikke en tysk standard forbrugervogn.

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 30-01-05 00:57

Da jeg en gang skrev, at jeg aldrig ville købe en kvalitet under LMC blev
jeg sandelig også kaldet blærerøv, men sådan er det jo så meget.

Fra : Kim

Dato : 30-01-05 11:55

Hvis man er en blærerøv fordi man både har råd og lyst til at leve
tilværelsen
med en god dyr vogn, er der sgu godt nok noget galt.
Ja Janteloven lever i bedste velgående herhjemme. Det er utroligt at andre
mennesker ikke kan accepterer at andre har en bedre ting end en selv.
Hvad pokker er der galt i at min nabo køber et komplet B&O anlæg til
200.000,00 hvis han råd. Det har jo ikke noget som helst at gøre med om
personen er en blærerøv.
mvh Kim

Fra : verner

Dato : 30-01-05 17:48

"Kim" <kim.jensen_blokspam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad pokker er der galt i at min nabo køber et komplet B&O anlæg til
> 200.000,00 hvis han råd. Det har jo ikke noget som helst at gøre med om

Ihe hvor har du ret Kim. Jeg kører selv i Mazda 6 med en Kabe på krogen hvad
er der galt med kvalitet!

Hilsen
verner

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-01-05 20:53

Kim wrote:
> [...]
> selv. Hvad pokker er der galt i at min nabo køber et komplet B&O
> anlæg til 200.000,00 hvis han råd. Det har jo ikke noget som helst at

Hej Kim

Ja det er jo et spørsmål om priotering vi har købt bil + campingvogn for
470.000 men til gengæld har vi kun købt hus for 420.000.

Er man også en blærerøv hvis man har købt bil + campingvogn for 50.000
og hus for 840.000?

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Kim

Dato : 31-01-05 21:15

"Steen Larsen" <dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er jo et spørsmål om priotering vi har købt bil + campingvogn for
> 470.000 men til gengæld har vi kun købt hus for 420.000.

Helt rigtigt Steen. Kan vi i stedet for ikke glæde os over, at dem som vil
nyde tilværelsen
med noget luksus.
Det er jo kun dem selv, der har gjordt sig fortjent til den tilværelses de
lever.

mvh Kim

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 31-01-05 21:34

Om man så vælger en Skoda 120 årgang 1981 og en teltvogn fra samme omgan, og
om man er til luksuscamping, nudistcamping eller Backtonaturecampist.
Så er det vel glæden ved at campere på den måde man gør, der tæller.

Fra : verner

Dato : 31-01-05 23:27

> [...]

> 470.000 men til gengæld har vi kun købt hus for 420.000.
>
> Er man også en blærerøv hvis man har købt bil + campingvogn for 50.000 og

Ja hvis man praler med det offentligt hehehehehheeheheheehehehehehheh

Hilsen
verner

Fra : Kjeld Krogh

Dato : 01-02-05 07:44

> [...]
>

> Hilsen
> verner
>Som Verner skriver er man en blærerøv, hvis man praler med det som steen
Hilsen
Kjeld

Fra : phk

Dato : 01-02-05 14:56

"Kjeld Krogh" <kbkrogh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvordan kan man være en blærerøv når man fortæller man har en bil som ikke
kan køre op af Alperne uden at få ondt i trækket?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Steen Larsen

Dato : 01-02-05 16:23

phk wrote:
> "Kjeld Krogh" <kbkrogh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan man være en blærerøv når man fortæller man har en bil som
> ikke kan køre op af Alperne uden at få ondt i trækket?

Det har jeg da aldrig haft problemer med! :)

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : phk

Dato : 01-02-05 14:54

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvis man praler med det offentligt hehehehehheeheheheehehehehehheh

Hvad gav du for din Mazda 3 og din Kabe, Verner?

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 01-02-05 16:35

> Hvad gav du for din Mazda 3 og din Kabe, Verner?

Mazda 6 om jeg må be tak heheheheehheh

Fra : phk

Dato : 01-02-05 19:47

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Mazda 6 om jeg må be tak heheheheehheh

Blærerøv!

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 01-02-05 22:17

> Hvad gav du for din Mazda 3 og din Kabe, Verner?

> Blærerøv!

Hehehe ja lidt, men det er også berettiget heheh.
Dagsprisen.

Fra : Sten Bo

Dato : 30-01-05 23:47

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse