Svar til Harry.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 17-01-05 17:38

Hej Harry.

Harry jeg er ikke enig med dig, og en del af dine oplysninger er
direkte forkerte og nogle i bedste fald gætterier, tro og håb.
Ja Harry, Nordisk Campingråd er i praksis = Sverige og DCU! RESTEN af
Verdenen/Europa anerkender og benytter det Internationale campingpas.
Det er noget som du har misforstået Harry, Nordisk Campingråd er IKKE
hele Europa! men kun Sverige og DCU i DK.

Harry det er ikke DK som går enegang ! DET er Sverige og DCU der går
enegang fra HELE RESTEN af verdenen og HELE Europa! Resten af
Verdene/Europa anerkender og BRUGER CCI-campingpasset, det
Internationale campingpas, UANSET hvad du mener og tror!

Du har ikke helt virkeligheden inde på nethinden Harry. KUN Sverige og
DCU i Danmark er gået over til det Svenske campingpas! RESTEN af
Verdenen anerkender og benytter det Internationale campingpas CCI.

Du,Carsten Stage og Flemming Udbjørg taler og henviser HELE tiden til
jeres HEMMELIGE kilder! er disse HEMMELIGE kilder jeres koner?

Harry du skriver bl.a. "Skriften på væggen" . Igen har du ikke
forstået virkeligheden. Det Internationale campingpas fortsætter
UÆNDRET med at eksistere i RESTEN af Verdenen/Europa UNDTAGEN i
Sverige og i DCU ! Mon svenskerne OG NU MÅSKE OGSÅ DCU fremover vil
kræve et EKSTRA gebyr for alle I HELE verdenen som IKKE har det
svenske pas ! Eller mon det "KUN" er os danskere der skal betale denne
EKSTRA skat i Sverige og måske NU også på DCU pladser hvis vi DANSKERE
kommer med et Internationalt campingpas? Mon svenskerne og DCU er så
modige at de tør tage denne EKSTRA skat for ALLE europærer som IKKE
har det Svenske pas?

I din henvisning til din ellers gode hjemmeside kan man læse at DU
TROR, DU MENER, DET FORLYDER, MINE HEMMELIGE KILDERSIGER m.m. Harry
stop med gætterier og spådomme og kom med fakts.

Harry du vrøvler når du skriver at Det Internationale campingpas er
YT, undtagen hvis du mener i Sverige og i DCU regi. I resten af
Verdene/Europa er det IN ) og på Balkan er det svenske campingpas
MERE end tvivlsomt! hvem tager på en tvivlsom campingferie? KUN
svenskere og nogle i DCU UDEN det Internationale campingpas i
baglommen.

Harry jeg kan ikke lade være med at more mig over dine
pris-SAMMENLIGNINGER.
Hvis du sammenligner to produkter må de jo være ens ! Jeg var ikke
klar over at BTN udgav et Motorblad! eller gav juridisk bistand! eller
havde prøvestationer! eller lavede PROF teste ! m.m. ) Harry med al
respekt, din prissammenligning er det rene sludder og vrøvl.

PS! Harry har du været i de BILLIGE Balkanlande med dit Svenske
campingpas?

Hilsen
verner

Fra : S.B.

Dato : 17-01-05 22:23

> Hilsen
> verner

Gik den anden tråd i stykker for dig, siden du starter en ny?

Steen