Honda Shuttle - værd at investere i?
Fra : Lone

Dato : 13-02-05 16:24

eller er der nogen der har et bedre forslag ??

kigger på en 99 model med knap 100.000km til en pris lige under 100.000kr

behøver ikke være gule plader men med aut.gear

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 14-02-05 02:17

"Lone" <lonekyhl"fjerndette"@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> eller er der nogen der har et bedre forslag ??
>
> kigger på en 99 model med knap 100.000km til en pris lige under 100.000kr
>
> behøver ikke være gule plader men med aut.gear

Det må være en gul-plade !

Kanon bil, har selv en på hvide plader.

mvh
Bendt

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 14-02-05 06:55

> eller er der nogen der har et bedre forslag ??
>
> kigger på en 99 model med knap 100.000km til en pris lige under 100.000kr
>
> behøver ikke være gule plader men med aut.gear

Ja, vær dog lidt opmærksom på at Honda ikke har verdens mest økonomiske
motorer (hvis det er 2,0/150hk modellen). Jeg kender i hvert fald et par
stykker der kører rundt med denne motor, og jeg tror ikke at nogen af dem
har været meget over 10 km/l - i hvert fald ikke hvis man kører bare lidt
til. Ellers kører den vel bare lækkert og problemfrit, som alle andre
Hondaer :)

/Kasper Hansen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-02-05 16:01

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har været meget over 10 km/l - i hvert fald ikke hvis man kører bare lidt
> til. Ellers kører den vel bare lækkert og problemfrit, som alle andre

Der mener jeg nu at du tager fejl, normalt laver Honda nogle af de mest
økonomiske benzinmotorer. At en sådan biltype bruger en del saft er næppe
nogen overraskelse for ret mange, Honda lover selv 10,2 km/l så lidt over 10
km/l ved frisk kørsel er ikke spor tosset. Til sammenligning står en Totota
Previa med 132 hk og automatgear til 7,8 km/l, de øvrige man kan sammenligne
Shuttle med når heller ikke 10 km/l i en konfiguration der minder om
Shuttels.

Med venlig hilsen Kim