E46 - tandremsskift
Fra : Jesper

Dato : 13-02-05 12:20

Hej

Hvornår skal tandremmen skiftes på en E46 316i og hvad render det op i at få
det gjort?

Jesper

Fra : Finn

Dato : 13-02-05 12:35

> Hvornår skal tandremmen skiftes på en E46 316i og hvad render det op i at
> få
> det gjort?
Nemt svar - den skal ikke skiftes. Der er kæde i stedet for og den skal i
teorien ikke skiftes. Min har kørt over 200.000 efterhånden og "siger"
stadig ikke noget.

Mvh
Finn
http://bmw318.1go.dk

Fra : Jesper

Dato : 13-02-05 16:19

> Nemt svar - den skal ikke skiftes. Der er kæde i stedet for og den skal i
> teorien ikke skiftes. Min har kørt over 200.000 efterhånden og "siger"
> stadig ikke noget.

OK, takker.

Jesper

Fra : Mogens

Dato : 13-02-05 16:25

"Jesper" <Invalid@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Kæden og ikke mindst kædestyr skulle efterses og
om fornødent udskiftes i min Opel v/200.000 km !

Fra : Deaster

Dato : 13-02-05 13:32

Jesper wrote:

> Hej
>
> Hvornår skal tandremmen skiftes på en E46 316i og hvad render det op
> i at få det gjort?
>
> Jesper

Ikke fordi jeg ret meget om Bimmere, men kører sådan en fætter ikke med
kæde ?

--
Deaster
"War is God's way of teaching