Generator afmontering Fiat Multipla
Fra : Paw Jensen

Dato : 12-02-05 13:59

Nogen der har prøvet/erfaringer med dette ??

Paw

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 14:09

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har prøvet/erfaringer med dette ??

Der er vel ikke så meget at skrive hjem om, hvordan man løsner 3 bolte og 2
møtrikker

--
Tom

Fra : Paw Jensen

Dato : 12-02-05 15:00

> Der er vel ikke så meget at skrive hjem om, hvordan man løsner 3 bolte og
> 2 møtrikker

Du har så IKKE prøvet dette på en "Multiplage".

Paw

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 23:54

Min røg højest upassende 1. juledag 2002, vi sad ude i indkørslen, hele
familien med bagage, klar til det årlige julebesøg på Sjælland. Ret træls.

Jeg fik den skiftet hos den lokale forhandler.

Det tog 2½-3 timer, jeg overværede en del af operationen. De måtte have
forhjulsophænget i venste side pillet af for at på "dyret" ud.

Så, skal du klare den hjemme i perlegruset, siger jeg god fornøjelse.

Det er i øvrigt den eneste reparation vi har haft, ud over tændrør, filtre,
dæk, bremser og lignende sliddele.

Vores har trillet 155000 km nu.

mvh
Mogens

Fra : Paw Jensen

Dato : 13-02-05 08:26

> [...]
>
> Så, skal du klare den hjemme i perlegruset, siger jeg god fornøjelse.
>
> Det er i øvrigt den eneste reparation vi har haft, ud over tændrør,

Nu er vi ikke ligefrem "perlegrusmekanikkere"

Vi endte med at skære en 19 nøgle ned til halv størrelse, og afmontere et
motorophæng.

Hold k... en måde at lave det på. Og det værste af det hele er, at hvis man
havde vendt bolten, kunne man have taget den ved at afmontere den nederste
del af inderskærmen.
Suk...

Paw