SNE...
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-02-05 11:21

Hvad så..

Hvordan ser det ud?

Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert fald
hos mig)

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 11:25

meddelelse news:420dd86c$0$29276$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert
> fald hos mig)

Dalby / Haslev

Regn/slud, blæser lidt, ikke noget der bliver liggende endnu.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-05 11:31

> Hvordan ser det ud?

Århus C - regn og lidt slud. Ingen sne på vejene.

/Jan W Nielsen

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 12-02-05 11:45

> Århus C - regn og lidt slud. Ingen sne på vejene.
>
> /Jan W Nielsen

11.44 Roskilde

Voldsom sne, 0,6 grader
Bliver nu liggende på græsset

--
Bo
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 12-02-05 12:05

On Sat, 12 Feb 2005 11:31:05 +0100, Jan W Nielsen wrote:

> Århus C - regn og lidt slud. Ingen sne på vejene.

Århus N - Trige - Små bitte snefnug der daler lidt over det hele. bliver
lidt liggende på græsset, men ikke på fliser og veje. Vinden er svag
til jævn fra sydøst (bedømt på en vimpel).

Hvad jeg ikke forstår er P3 der skriger: SNESTOORMM!!!!!

Jeg spørger: HVOR? Indtil videre er der sku ingen panik på

Thomas

Fra : Daddy Tool

Dato : 12-02-05 12:27

http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=80414

Der ser ret lukket ud efterhånden....

/Corty

Fra : phk

Dato : 12-02-05 13:04

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sat, 12 Feb 2005 11:31:05 +0100, Jan W Nielsen wrote:

> Hvad jeg ikke forstår er P3 der skriger: SNESTOORMM!!!!!

> Jeg spørger: HVOR? Indtil videre er der sku ingen panik på

Her i Esbjerg - sne. I aften storm. Jeg staver - snestorm :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-02-05 14:00

phk skrev:

> Her i Esbjerg - sne. I aften storm. Jeg staver - snestorm :)

Stormen har de vist aflyst.
Men ikke sneen.

Allerfald i Ribe og Sønderjyllands amter. Det er hvad meteorologen på P4
kommer med.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-05 13:14

> Århus C - regn og lidt slud. Ingen sne på vejene.

Nu er der moderat sne - men det meste smelter igen..

/Jan W Nielsen

Fra : Gert

Dato : 12-02-05 11:32

> [...]
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert

Aakirkeby/Bornholm

svag til jævn vind
tørt og 3 grader

MVH
Gert

Fra : Ricky

Dato : 12-02-05 11:32

Morten Fruergaard wrote:
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert fald
> hos mig)

Aabenraa: Sneet siden jeg stod op kl.9. Der ligger 3,5cm og kun lidt
vind! Og det begynder så småt at gå over i slud/regn.

Fra : Daddy Tool

Dato : 12-02-05 11:52

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in

> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i
> hvert fald hos mig)

Aalborg (Mølholm) 11:49 - regnen er lige slået over i sne/sjask/slud.

Temperatur 2,9 grader
luftfugtighed: 95%
lufttryk: 991 hpa

vind: ØNØ, jævn til frisk

Og Asconaen har lige fået regntøj på (nylon-top over vinduerne)

/Corty

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 11:59

> [...]
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert

Horsens, sne i nogle timer. Det blev ikke liggende til at starte på, men det
gør det nu.

Desværre går det ud over vores parabolskåle rundt omkring i landet, så vores
kunder beklager sig så småt over at mangle en del kanaler

Så, hvis I bor i et Stofa område, så check lige om der ligger sne uden for -
hvis der gør, så er det derfor du mangler kanaler

> --
> Mvh. Morten Fruergaard

Lars B

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 12-02-05 13:24

On Sat, 12 Feb 2005 11:59:12 +0100, Lars B. Jensen wrote:

> [...]
>
> Så, hvis I bor i et Stofa område, så check lige om der ligger sne uden for -
> hvis der gør, så er det derfor du mangler kanaler

Det er desværre ikke kun stofa paraboler der er ramt

Min parabol har også mistet kontakten til de små fugle, så det bliver
vist en DVD der skal ses i aften

Den sidder også udsat taget vindretningen i betragtning, vinden står
lige ind på den og sneen er begyndt at være kold nu så det sætter sig
som islag...

Thomas

Fra : Verner Olsen

Dato : 12-02-05 15:35

<lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote:

>Desværre går det ud over vores parabolskåle rundt omkring i landet, så vores
>kunder beklager sig så småt over at mangle en del kanaler

Mangler de ligefrem - Er der ikke bare sne på??

>Lars B

Verner

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 16:57

"Verner Olsen" <here@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Mangler de ligefrem - Er der ikke bare sne på??

Hehehe... sjovt :) (desværre ikke alle kunder der synes at sådan en
kommentar er sjov!!)

Men nej, de falder fuldstændig ud....

> Verner

Lars B

Fra : Mogens

Dato : 12-02-05 12:03

> [...]

> Hvordan ser det ud?
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert

Nordsjælland ved Øresund:
Småregn, 1,7 grader, lidt vind men ingen sne... - endnu :)

Fra : Mogens

Dato : 12-02-05 13:43

"Mogens" <nyhedsgrupperSL@ETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Nordsjælland ved Øresund:
> Småregn, 1,7 grader, lidt vind men ingen sne... - endnu :)

Så lægger sneen sig også her... - men begrænset

Fra : Leonard

Dato : 12-02-05 14:04

"Mogens" <nyhedsgrupperSL@ETjubii.dk> wrote:

>Så lægger sneen sig også her... - men begrænset

Jeg venter gæster, så jeg har lige været ude og feje lidt væk på
fliserne. 75% af arealet var dækket af vand, resten af meget blød slud
i ca. 1 cm. Men det er godt til at vaske skidtet væk fliserne og det
trængte der til, det var nærmest helt brunt det vand der blev skubbet
væk.

Men den ene gæst kommer fra Esbjerg og derfra fortælles der om meget
sne ...

--
Leonard

Fra : Mogens

Dato : 12-02-05 14:42

> Men den ene gæst kommer fra Esbjerg og derfra fortælles der om meget
> sne ...

Jep - linket til det lokale webcam viser det meget godt!

Fra : Leonard

Dato : 13-02-05 08:47

>Jep - linket til det lokale webcam viser det meget godt!

De kom dog alle frem og kl. 22:45 drog de så alle hjem, da vi på det
tidspunkt ikke kunne se alverden af sne på trafikken.dk.
Esbjergenserne nåede hjem på ca. 2,5 time, mens sjællænderne kom
tilbage efter 20 min, da Storebæltsbroen blev lukket kl. 22:50 og så
var det alligevel bedre at overnatte end at sidde og vente til efter
kl. 3, hvor den forventedes åben igen.

Jeg må jo så sige at sms-beskederne fra broen er meget præcise og uden
nævneværdig forsinkelse, det er en service der er til at regne med.

--
Leonard

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-02-05 12:03

Her i Helsinge er det lige begyndt at regne og det blæser også nu.

Hilsen Jørgen

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 12-02-05 12:08

Hej....

Vejle sneet i ca 3timer ca 4cm sne
sne stadigvæk

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-02-05 14:28

> Her i Helsinge er det lige begyndt at regne og det blæser også nu.

Nu sner det rimmeligt meget, og det blæser en del, nu vil jeg kører på
arbejde, så må vi se hvor lang tid det tager

Hilsen Jørgen

Fra : Tuesen v/København

Dato : 12-02-05 12:07

Morten Fruergaard skrev følgende
> Hvordan ser det ud?

Vallensbæk - kraftig vind, sne og pissekoldt (0 grader)

Fra : Rene Egestrøm Jensen

Dato : 12-02-05 12:26

meddelelse news:420dd86c$0$29276$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert
> fald hos mig)
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
> Nu også Xenonkit til eftermontering...

Smidstrup Ved Vejle ...

Sne ... Ligger ca 7 Cm overalt ... kan i hvertfald ikk se min sølvgrå
kassevogn nogen steder...

Og sner stadig tæt ..

Sååeh ..

Fra : HC

Dato : 12-02-05 12:38

5 km vest for Køge kl 12,36

1-2 cm sne
Temp 0'
Det kommer en del sne lige nu..

--
Mvh Hans Jensen
Ford Mondeo 1,8 med VDO 5000 Navigation

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 12-02-05 12:34

On Sat, 12 Feb 2005 11:20:55 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Hvad så..
>
>Hvordan ser det ud?

Hillerød: Det sner, men bliver ikke liggende. Ingen olieskift til
mazdaratien i dag :/

/Tommy

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 12-02-05 13:00

On Sat, 12 Feb 2005 12:33:34 +0100, Tommy Eriksen
<tommy@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Hillerød: Det sner, men bliver ikke liggende. Ingen olieskift til
>mazdaratien i dag :/

Nå, nu er det så småt begyndt at lægge sig.
Siden et billede fylder mere end tusind ord prøver vi med sådan et i
stedet ;)
http://moved.fotoarkiv.com/gallery/album55

/Tommy

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 12-02-05 15:06

On Sat, 12 Feb 2005 12:59:38 +0100, Tommy Eriksen
<tommy@the-coffeeshop.dk> wrote:

>http://moved.fotoarkiv.com/gallery/album55

Så er der kommet lidt mere heroppe ;) Jeg har smidt et par nye
billeder op. Iøvrigt, hvis I andre skulle ha' lyst til at dele et
øjebliksbillede, så tryk 'Add Photos' i rulledimsen oppe i højre
hjørne, vælg billedet, og skriv gerne hvor/hvornår i "Caption"-feltet.

/Tommy

Fra : Kate

Dato : 12-02-05 12:51

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in

> Hvordan ser det ud?

Ca. 20km Nord for Holbæk. Det startede så småt at sne ved 11-tiden. Nu
12:50 sner og blæser det ret kraftigt, det bliver også liggende. Dog er
der vel max ca 1 cm endnu.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-02-05 13:09

Morten Fruergaard skrev:

> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert fald
> hos mig)

Kruså:
Sne fra ca 0900 til ca 1130. Faldet 2-5 cm. Kun svag blæst.

Og nu regner det, så jeg tror jeg slipper for at skubbe sne i denne
omgang.

Fra : Frederik

Dato : 12-02-05 13:21

Østerbro 2100 kl. 13.20

Stærk slud, men bliver ikke rigtig liggende.

Skal have nordmænd på besøg i dag, så føret er jo heldigt, de havde vel
været i livsfare på en tør vej :)

Mvh.

Frederik

Fra : Non-Desperado

Dato : 12-02-05 13:48

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev:

>Hvad så..
>
>Hvordan ser det ud?

Slagelse: Det har sneet siden midt på formiddagen, Sneen lægger
sig fint, der hvor der ikke er saltet/bliver kørt så meget.

Jeg var lige i Dianalund ved. 12.30-tiden og der var sneede det
også. Der var et jævnt fastkørt snelag.

Alt i alt ingen problemer, hvis man læser trafikken og har en let
højrefod.
- -
Non-Desperado

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-02-05 14:37

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?

Oslo: ca. 0 C, ingen sne
Men jeg tror sneen kommer i morgen...

--
Michael Nielsen

www.mercefreaken.com

Fra : Jonas R.

Dato : 12-02-05 14:24

Morten Fruergaard wrote:
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?

Var på arbejde og havde parkeret nede ved bag indgangen da jeg var færdig.
Havde ikke set at det var begyndt at sne.

Ikke sjovt da jeg havde parkeret nede i et hul, rimelig stejlt op begge
sider. Så gæt hvem der skulle skovle lorte meget sne væk og smide noget salt
så jeg kunne komme op. Prøvede men med sommerdæk og 4x4 gik det altså ikke,
kom dog op efter at jeg havde skovlet noget af sneen væk hehe.

/Jonas R.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-02-05 14:45

5-10 cm med kraftig blæst, jeg havde den gale ide at skulle til Silkeborg
med trailer efter en MC, men de 4 km jeg prøvede kørte traileren ved siden
af bilen pga. glat vej og blæst, så snekæderne er taget af igen og cacao'en
er ved at blive lun

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-02-05 17:13

Oppe på 15 cm og driver på 0.5 til 0.75 cm

Stef

--
---
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-02-05 14:32

Morten Fruergaard telepaterede følgende til sin PC:
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i
> hvert fald hos mig)

Herning: Sneet siden kl. ca. 9:00, ca. 5 cm, lidt blæst. Det sneer, ser ikke
ud af noget, men der er ca kommer et par cm på et par timer... Så hvor meget
er der i morgen...

Fra : Mogens

Dato : 12-02-05 14:56

meddelelse news:420e051f$0$29274$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
ikke
> ud af noget, men der er ca kommer et par cm på et par timer... Så hvor

Jow jow - lidt sne er det da blevet til.
Måske jeg skulle ha købt vinterdæk af dig stedet for sommerditto
Hva' koster 4 stk til min bil?
:)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-02-05 15:05

Mogens telepaterede følgende til sin PC:
> Jow jow - lidt sne er det da blevet til.
> Måske jeg skulle ha købt vinterdæk af dig stedet for sommerditto
> Hva' koster 4 stk til min bil?
> :)

De er sikkert lige så billige som de andre...

Fra : Mogens

Dato : 12-02-05 15:07

meddelelse news:420e0cf5$0$29271$14726298@news.sunsite.dk...

> De er sikkert lige så billige som de andre...

LOL

Fra : Bach|DK|

Dato : 12-02-05 15:07

Vejle omkring kl. 1500

www.m-b-f.dk/1/sne.jpg

--
Michael Bach

Fra : Kate

Dato : 12-02-05 15:12

"Bach|DK|" <m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in

> www.m-b-f.dk/1/sne.jpg

Når man ikke er tvunget ud i det, er det rigtigt flot

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-02-05 16:34

Morten Fruergaard wrote:
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?

Kørte fra Roskilde til Kirke Saaby ved 11:30 tiden (junior skulle til
fodboldstævne) og der var det så småt begyndt at sne.
Er lige kommet hjem og der ligger en hel del sne på hovedvejen og bivejene,
men ingen problemer med fremkommeligheden endnu, sneen vælter dog ret
kraftigt ned.
Vi mødte en del sneplove på hjemturen, så der forventes åbenbart endnu mere
sne i løbet af dagen/aftenen.
Nu vil jeg så gå ud og kælke med ungerne

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Mogens

Dato : 12-02-05 16:45

> Nu vil jeg så gå ud og kælke med ungerne

LOL - kan godt huske det.
"Idag" drifter jeg med ungerne

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-02-05 16:55

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev :

>Hvad så..

>Hvordan ser det ud?

Stevns 16:50

Har sneet lidt, men det tør hurtigt

udendørs termotetret påstår 12 graders varme ??

(Men jeg så da lidt sne i grøfterne rundt Rønne i går morges ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Martin Bak

Dato : 12-02-05 16:53

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Stevns 16:50
>
> Har sneet lidt, men det tør hurtigt
>
> udendørs termotetret påstår 12 graders varme ??
>
> (Men jeg så da lidt sne i grøfterne rundt Rønne i går morges ;)

Nå! var du her... Lige i øjeblikket er der heftig snefald, og det bliver
liggende. Der vel små 10 cm. efterhånden her i Østerlars.

Martin

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-02-05 17:12

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev :

>Nå! var du her... Lige i øjeblikket er der heftig snefald, og det bliver
>liggende. Der vel små 10 cm. efterhånden her i Østerlars.

Jep - Jeg fik lige en serviceopgave i Rønne lidt hovedkulds

havde skam pønset på at annoncere det, det kunne da være herligt også
at se ansigter på nogen jer derovre fra man skriver med i gruppen, men
tiden strøg , og da jeg kørte hjemmefra før hønsene vågnede torsdag
morgen, gik jeg ganske udu klokken 18

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-02-05 19:31

Så er det blæst op, og begyndt at sne igen hernede.
Indtil videre er det dog noget tyndt noget der kommer ned.

Havde ellers lige håbet at slippe, nu da regnen havde fået det andet
væk.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 16:59

> [...]
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?
>
> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i hvert

Fy for pyffor, her i Horsens synes jeg det er slemt nu!

Ville efter 8 timers vagt, med konstant kø på telefonen, trille min Mazda 6
hjem... resultatet: 40 meter,. så sad jeg fast. Stadig på vores
parkeringsplads.

Desværre lugtede der også pludselig lettere "brændt" i kabinen (men ikke
uden for bilen)... hvad pokker mon det er?! Det var ikke fordi den blev
rykket noget særligt igennem for at få dem frem....

Nå, nu bliver den holdende, og en kammerat i en gammel BX'er redder mig :)
(så får han et billigt grin!)

> --
> Mvh. Morten Fruergaard

Lars B

Fra : Karsten Andersen

Dato : 12-02-05 17:06

Sat, 12 Feb 2005 16:58:51 +0100, skrev "Lars B. Jensen"
<lars[at]Zulfo[dot]dk>, på 28 linier, i
<420e27c2$0$21508$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, :

>"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
>meddelelse news:420dd86c$0$29276$14726298@news.sunsite.dk...

>Fy for pyffor, her i Horsens synes jeg det er slemt nu!

Ja man kan ikke se jeg har været ude og fjerne de 10 cm sne der var på
fortovet for 2 timer siden.

> [...]
>rykket noget særligt igennem for at få dem frem....
>
>Nå, nu bliver den holdende, og en kammerat i en gammel BX'er redder mig :)

En BX med cykeldæk kan jo også komme igennem alt.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Q

Dato : 12-02-05 17:11

meddelelse news:420dd86c$0$29276$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?

Aalborg, kl. 17..

10-15 cm smat på vejene, da jeg var ude og trille for en times tid siden..

Skulle have været på arbejde i Hjørring kl. 18... Valgte dog at ringe til
chefen og se om ikke han kunne finde en lokal istedetfor..

Er I forresten klar over hvor pissetræls det er at skifte dæk i snevejr?
Skidtet punkterede mens jeg var ude at trille....

Bilen står nu på 3 sommerdæk og et reservehjul og snekæder i bagagerummet..

/peter

Fra : Mark Sandberg

Dato : 12-02-05 20:38

meddelelse

> Hvordan ser det ud?

Jeg er næsten lige kommet hjem, efter en hel dag i bilen i det midt- og
vestjyske.

Fra 13:00 og til nu har farten ligget mellem 30-60 Km/t. på landevejene.
Værst var de sidste 2 1/2 time fra Brande og hjem til Skive, hvor flere
biler sad fast i snedriver. Mange steder hvor sneplovene endnu ikke har
været, ligger der et jævnt lag på ca. 20 cm. Enkelte udsatte steder ligger
der ca 30 cm. og det blæser nu mere op med fygning.

/Mark.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-02-05 11:38

Morten Fruergaard wrote:
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?

I dag (søndag) ser det sådan her ud hos mig i Roskilde:
www.perbeer.dk/vidz/sne.jpg
Billede taget for ca 5 minutter siden.

> Herning: Sneet i ca. 2 timer, faldet ca. 1½-2 cm, ingen blæst ( i
> hvert fald hos mig)

Det har sneet hele dagen indtil nu, men det er kun sådan noget fint sne,
ikke rigtigt noget som bliver til noget.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-05 16:41

Morten Fruergaard telepaterede følgende til sin PC:
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?

Jeg fik jeg de 24 timer til at gå...

Kørte i går eftermiddags fra Herning til Århus, og retur i dag...

Uha det var sjovt

Specielt da jeg træk en 4x4 vonnebe fri...

Har vel hjulpet de først 25 biler fri...

Fra : Mogens

Dato : 13-02-05 16:46

meddelelse news:420f74e3$0$29272$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Uha det var sjovt
> Specielt da jeg træk en 4x4 vonnebe fri...
> Har vel hjulpet de først 25 biler fri...

He he - king of the road.
Jég holder i garage - skal ingen steder
(275/40x17)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-05 17:06

Mogens telepaterede følgende til sin PC:
> He he - king of the road.

Jep...

Den 4x4 var en Kia Sorento der sad fast midt på en vej - ikke nogen kant
eller lign. Jeg tog ud i rabatten i 35-40 cm løs sne og ud på vejen igen -
og han kunne ikke engang kører på vejen

Kunne dog ikke trække ham fri, så spillet kom i brug. No probs.. .-)

> Jég holder i garage - skal ingen steder
> (275/40x17)

Tak.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 13-02-05 21:53

Morten Fruergaard wrote:

> Uha det var sjovt
>
> Specielt da jeg træk en 4x4 vonnebe fri...

Uha det minder mig om da fruen kom hjem, og fortalte at jeg godtnok ikke
skulle bekymre mig om at anskaffe noget med 4X4, når sådan en spand ikke
engang kan starte, hvor jeg (hun) kunne på sommerdæk 6" dæk, æhh - det var
altså islag den dag.

Den lever hun stadig højt på nu 10 år efter. *G*.

Så - må nok se i øjnene at det ikke bliver med fruens billigelse at jeg får
noget 4X4 :(

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-02-05 11:37

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Hvad så..
>
> Hvordan ser det ud?

Se stemningsbilleder fra lige nord for Randers i dk.binaer

--
mvh/rg. Christian