HTML Interface
Fra : Jan Clausen

Dato : 22-05-01 22:20

Nej jeg vil ikke lave en WEB server, programmet skal ikke supportere CGI,
JAVA, eller andet, den skal bare kunne svare på nogle requests, som kommer
via http, altså fra en brpwser, og den skal kunne sende svarene tilbage igen
til en browser, det behøver ikke at supportere flere brugere ad gangen....
bare jeg kan finde ud af hvordan jeg modtager en request på http og svare
tilbage ad samme...

Ellers tak Niels...
/JC

Fra : Jan

Dato : 22-05-01 23:06

In article <9eeks7$inr$2@sunsite.dk>, jan_clausen@get2net.dk says...
[...]
:
:Ellers tak Niels...
:/JC
:
:
:
:
:

--
Under alle omstændigheder skal du lave en server
der kan fortolke html.

Hent Indy (Internet Direct) komponenterne og se
i de demoer der følger med, der er bla. en
HTTP Server som du kan bruge noget fra.

Best regards
Jan Pedersen - JPSoft DK

Indy-Core member
http://www.nevrona.com/indy

*** Use plain text only in emails ***

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 23-05-01 07:28

hej der.........

to muligheder ser jeg........

enten.....
http://www.nevrona.com/indy/
..... her er der masser a komponenter til internet-ting, og der er en lille
webserver, som kan det du gerne vil.......

eller ogsaa
bruge en ServerSocket, sætte den til at lytte paa port 80, og ved forspørgsel
....... svarre......

enkelt ikk.................

reg
Finn Bindeballe
FinnB@post6.tele.dk

Fra : Jan Clausen

Dato : 23-05-01 09:34

finnb@post6.tele.dk (Finn Bindeballe) wrote in
<3B0B586B.D979681F@post6.tele.dk>:

>hej der.........
>
>to muligheder ser jeg........
>
>enten.....
>http://www.nevrona.com/indy/
>.... her er der masser a komponenter til internet-ting, og der er en
>lille webserver, som kan det du gerne vil.......
>
>eller ogsaa
>bruge en ServerSocket, sætte den til at lytte paa port 80, og ved
>forspørgsel ...... svarre......
>
>enkelt ikk.................
>
>reg
>Finn Bindeballe
>FinnB@post6.tele.dk

Hej Finn..
Det skulle vel ikke være således at du lige ligger inde med lidt source til
at få sådan en Serversocket til snakke !!!!

/jc

Fra : Peter Petersen

Dato : 25-05-01 16:25

> Hej Finn..
> Det skulle vel ikke være således at du lige ligger inde med lidt source
til
> at få sådan en Serversocket til snakke !!!!

Se på "chat"-eksemblet der følger med delphi....... Det bruger både
TClientSocket og TServerSocket.
Ellers ved tilbage.....

Fra : RoceKiller

Dato : 25-05-01 13:58

On Wed, 23 May 2001 08:27:56 +0200,
Finn Bindeballe <finnb@post6.tele.dk>
used 20 lines to tell us:

>hej der.

Dav du, du kunne vel ikke lige tage et lille kig på
http://usenet.dk/quote og lære hvordan man svarer på indlæg.

De her blev tilovers: ..................................................

gøre.

Greetings
RoceKiller

--
{E-Mail: RoceKiller(at)trashcan.dk UIN: #36155647 IRC: #RK at Undernet}
"Intet viser tydeligere en mands karakter end det, han ler ad."

Fra : RoceKiller

Dato : 25-05-01 14:10

On Fri, 25 May 2001 14:57:47 +0200,
RoceKiller <RoceKiller@trashcan.dk>
used 22 lines to tell us:

>Dav du, du kunne vel ikke lige tage et lille kig på
>http://usenet.dk/quote og lære hvordan man svarer på indlæg.

Rettelse, der er http://usenet.dk/netikette/quote.html.

gøre.

Greetings