Hardtop til Camaro cabriolet 99?
Fra : Morten Kirsbo

Dato : 11-02-05 10:03

Hey,

Ved nogen herinde om det er muligt at faa en hardtop til en chevrolet
camaro cabriolet fra 99? Har proevet google og chevrolets hjemmeside
men kan ikke finde noget, hvilket kan tyde paa at det ikke kan lade
sig goere.

/Morten

Fra : Mogens

Dato : 11-02-05 21:14

"Morten Kirsbo" <kirsbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> camaro cabriolet fra 99? Har proevet google og chevrolets hjemmeside
> men kan ikke finde noget, hvilket kan tyde paa at det ikke kan lade

Jeg ejer en Camaro, men ikke cabriolet. Jeg følger
lidt med på dette forum www.camaroz28.com hvor
www.t-topsonline.com annoncerer. De sælger T-tag;
men ved måske noget...

Ellers prøv det danske www.smallblock.dk - forum

Fra : Mark Sandberg

Dato : 11-02-05 21:52

"Mogens" skrev i en meddelelse:

> Jeg ejer en Camaro, men ikke cabriolet.

Så har du nok også set denne billedserie af en rigtig flot Camaro fra 1998.
Ellers prøv at scrolle lidt ned af siden, inden du skifter mellem de 9 sider
serien består af. Der er også nogle billeder af en 2002 HotRod model...

Det ser her ud til far og søn har samme passion for Camaro

http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=314999

/Mark.

Fra : Mogens

Dato : 11-02-05 22:55

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser her ud til far og søn har samme passion for Camaro

Der er sgu ofret noget "tid" på det... :)