Erfaringer med Dansk værkstøjssalg
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 09-02-05 22:18

Hej

Er der nogen som kender http://www.dvsalg.dk/is/dansk/

Jeg fandt dem i min søgen efter noget autoværktøj. Jeg kender ikke firmaet.
Er der nogen der har handlet online med dem ? Fik man varene inden for
rimelig tid eller ?
Er kvaliteten ok, til en hobbymekker, kun til eget brug...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-02-05 08:08

Henrik Nielsen telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> inden for rimelig tid eller ?
> Er kvaliteten ok, til en hobbymekker, kun til eget brug...

Jeg har købt noget af dem een gang. Det var dårligere kvalitet end HN. Det
skal siges at det var på et marked, men...

Hvis du køber de kvalitetsprodukter, som de har, kan det ikke gå helt galt..

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 10-02-05 11:27

Hmm. Det er deres honingsværktøj jeg er interesseret i. Jeg synes ikke jeg
kun finde mange som forhandler den slags til private.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 10-02-05 11:37

Fandt også lige noget her http://www.impartex.dk/

De er lidt dyrere (men slet ikke for dyr) og der ser kvaliteten også bedre
ud, men det jo svært at bedømme på billeder