Hvor lavt kan man synke !!!
Fra : Palle S.

Dato : 09-02-05 17:48

Kl. 0615 Her til morgen da jeg skulle igang med rudeskrabning på min
trofaste Vw transporter Tdi Lagde jeg mærke til der lå noget i
vinduesrammen.

Ved nærmere eftersyn viste det sig at være mit forblinklygteglas, ok tænker
man så gad vide hvad der er sket her igår kl 2300 ved hundeluftetid var alt
da iorden da jeg låste af. I den anden side af forruderammen der lå så det
andede forblinklygteglas, fælles for dem begge var at fatningen og pæren
manglede.

Så er det jo man spørger sig selv "hvem fanden gør sig til tyv for 170 kr"

Så en eller anden tosse har altså i bidende frost afmonteret to blinklys for
derefter at skille det ad og kun stjæle fatninger og pære.

Tsk tsk

Palle

2001 Vw transporter
1989 Chevrolet Astro

Fra : Alberich

Dato : 09-02-05 18:17

Palle S. wrote:

> [...]
>
> Så en eller anden tosse har altså i bidende frost afmonteret to blinklys for
> derefter at skille det ad og kun stjæle fatninger og pære.

Her til morgen opdager jeg at en lille plastikdims ved siden af
dørhåndtaget er brækket af/mangler.
"Møgunger" tænker jeg og sætter mig ind for at tænde radioen... der
sjovt nok mangler.

En JVC KD-SH99R der næppe kan indbringe meget mere end 2-300kr.
Men så er der jo også til 1/8 fix :-/
For man må da absolut være påvirket af et eller andet ulovligt for at
finde på sådan noget.
Intet andet er taget/rørt i bilen... end ikke den stak (ganske vidst
kopierede) CD'er der lå lige under radioen, eller min nevøs Hits For
Kids CD på bagsædet.
Nu skal jeg så bare have rippet 7-8 CDer igen for at kunne erstatte den
MP3 skive der sad i radioen :/
Nåja.. og så have købt en ny radio.

Jeg kan så bare undre mig over at der tilsyneladende ikke skal andet
til, end at brække en lille plastikdims af dørhåndtaget for at kunne
låse bilen op uden at kværne låsecylinder eller noget som helst.

Fra : Mikael L

Dato : 10-02-05 00:19

"Alberich" <your@email.here> skrev i en meddelelse

Klip.

> Jeg kan så bare undre mig over at der tilsyneladende ikke skal andet til,
> end at brække en lille plastikdims af dørhåndtaget for at kunne låse bilen
> op uden at kværne låsecylinder eller noget som helst.

Det skulle vel aldrig være en BMW E34 du har?

Mikael

Fra : Alberich

Dato : 11-02-05 15:42

Mikael L wrote:
> "Alberich" <your@email.here> skrev i en meddelelse
>
> Klip.

> Det skulle vel aldrig være en BMW E34 du har?

Nej, jeg har hverken kiosk eller pizzaria

Jeg vil ud med så meget som at det er en japaner.
Der er jo ingen grund til at inspirere for meget :-/

Fra : Mikael L

Dato : 11-02-05 23:12

"Alberich" <None@none.nul> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg har hverken kiosk eller pizzaria

Hovhov, det er ikke et must, man skal bare kunne li god kvalitet og det kan
jeg

> Jeg vil ud med så meget som at det er en japaner.
> Der er jo ingen grund til at inspirere for meget :-/

Det er klart. Jeg ville heller ikke gå i detaljer, men min nysgerrighed blev
vakt

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 23:21

"Mikael L" <m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> skrev i en meddelelse

> "Alberich" <None@none.nul> skrev i en meddelelse

> Hovhov, det er ikke et must, man skal bare kunne li god kvalitet og det
> kan jeg

Hvilken sammenhæng er der så mellem bmw og kvalitet?
)

Nej spøg til side, det er en fin grønthandlerbil

--
Tom

Fra : Ham Selv

Dato : 10-02-05 23:06

> [...]
> til, end at brække en lille plastikdims af dørhåndtaget for at kunne
> låse bilen op uden at kværne låsecylinder eller noget som helst.

Kan nu mere grine af dem der snuppee min gamle blaupunkt
Smadret vindue for at komme ind klippet alle kabler incl dem til div.
elektronik der oppe bagved
og havde de taget i baggagerummet havde det været åben og fyldt med
dåsepils

OZ3BTO

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-02-05 19:01

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> derefter at skille det ad og kun stjæle fatninger og pære.

Surt for dig, men det kan jo være at det var det eneste af værdi
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Palle S.

Dato : 09-02-05 19:26

> Surt for dig, men det kan jo være at det var det eneste af værdi
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

På en 2001 Transporter med 78.000 på klokken skulle der gerne være lidt mere
af værdi

Palle

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-02-05 22:21

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På en 2001 Transporter med 78.000 på klokken skulle der gerne være lidt
> mere af værdi

Du bliver klogere ;))).

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 10-02-05 14:57

> På en 2001 Transporter med 78.000 på klokken skulle der gerne være lidt
mere
> af værdi

Det kommer an på hvor meget der er i tanken

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-02-05 12:57

Palle S. wrote:

[snip]
Nogle folk kan synke rigtig lavt.

Min farfar har oplevet et cykeldæk inkl. fælg var blevet stjålet fra deres
aflåste rum, i kælderen, i den etageejendom de boede i.. Tyven havde ikke
turde tænde lyset i kælderen så han har siddet og arbejdet delvis i mørke..
For de fandt nemlig også en hel pakke strøgne tændstikker på gulvet..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-02-05 20:52

On Thu, 10 Feb 2005 12:57:28 +0100, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

> [...]
>turde tænde lyset i kælderen så han har siddet og arbejdet delvis i mørke..
>For de fandt nemlig også en hel pakke strøgne tændstikker på gulvet..

Lyder ligesom dem der stjal bremseklodserne til min cykel til 130 kr pr
par. Pisse smart når at der er ikke "reserve"bremse på ens cykel. Kunne
fandme være endt i et trafikuheld den dag på grund af sådan nogle
fjolser.
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 11:54

> [...]

> Så en eller anden tosse har altså i bidende frost afmonteret to blinklys
> for derefter at skille det ad og kun stjæle fatninger og pære.

Det er lavt!

Det værst jeg har været ude for var, da min Hyundai (må den brænde i
helvede) i sin tid stod hos mekaniker for at skulle have ny motor.

Mekanikeren havde indbrud, og under indbruddet synes de også at de ville
stjæle min bilradio. Problemet var, for dem, at min radio var skruet fast
til en bøjle under instrumentbordet. Så for at få den ud, smadrede de først
sideruden, flåede instrumentbordet fra hinanden, rev alle ledninger fra
instrumentbordet ud, men den sad stadig fast, så de har stemt mod forruden
med fødderne, så den også flækkede... alt dette for en radio til 2000,-

Der var lavet skader for 16.000,- inde i bilen.... og dette kom så oven i de
20.000,- for en ny motor - men heldigvis kom forsikringen til at betale
indbrudsskaderne, selv om de glodede lidt da jeg havde skrevet at for at få
radioen ud, havde de flækket min forrude!!

> Palle

Lars B

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-02-05 23:29

Palle S. wrote:

> [...]
> manglede.
>
> Så er det jo man spørger sig selv "hvem fanden gør sig til tyv for 170 kr"

Jeg tror nogen har engang forsøgt at pille sideblinklysene af min
Xantia. De koster 47,- stk. hos Skovgaard & Schmidt.
På en Xantia kan de pilles af med fingrene (i følge manualen), men det
mislykkedes åbenbart for disse individer. Man kunne se det, fordi der
var striber efter fingre, og alt møget og trafikfilmen var væk, lige
omkring blinklysene.

Mvh.