Værktøj
Fra : H.S.

Dato : 09-02-05 11:52

Jeg skal have fat i et topnøglesæt, og er blevet tilbudt et BETA sæt
(1/2tomme) til 1.300 kr - som vejl. koster ca 2.500 kr

Det er et dyrt sæt - men skulle eftersigende være meget godt.

Hvad er jeres mening om mærket ? - er det godt - findes der andre mærker som
er lige gode ?

Skal siges jeg har en BETA krydsnøgle som koster omkring 300 kroner - men
den har aldrig ødelagt en bolt - og jeg er meget glad for den (hvis man kan
være glad for en krydsnøgle)

Henrik
Kunne du tænke dig at blive forhandler af Aloe Vera Produkter,
og mange andre produkter til personlig pleje ? :
http://www.hstrading.dk/forhandler.html

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 13:05

Jeg har købt:

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=998&iItemId=20474

det kostede endda 1200,- da jeg købte det.. 10 års garanti...
Og jeg har ikke fortrudt det 1 sekundt.. det holder bare..

Mvh
Morten

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-02-05 14:22

Hej!

Juel wrote:

> [...]
>
> det kostede endda 1200,- da jeg købte det.. 10 års garanti...
> Og jeg har ikke fortrudt det 1 sekundt.. det holder bare..

Jeg har præcis det samme sæt og det har jeg heller ikke fortrudt. Det holder
bare og er dejligt at arbejde med!

Dog undrer det mig stadig, at der mangler f.eks. en 12mm top... Hvem i alverden
har seriøst siddet og tænkt, "ah, den får de sq nok aldrig brug for!".

Der mangler også 2-3 andre toppe, men 12'eren er den mest irriterende... Må se
at få købt den løst...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 14:40

> Jeg har præcis det samme sæt og det har jeg heller ikke fortrudt. Det
holder
> bare og er dejligt at arbejde med!

Jeps det er lækker kvalitet, og der er til det meste

> Dog undrer det mig stadig, at der mangler f.eks. en 12mm top... Hvem i
alverden
> har seriøst siddet og tænkt, "ah, den får de sq nok aldrig brug for!".

HAHA Yes det er nok en svensker der er dog plads til at ha en 12'er
liggende i nogle af kanalerne så det har jeg + en reserve 10'r..

Mvh
Morten

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-02-05 14:43

Hej!

Juel wrote:

> HAHA Yes det er nok en svensker der er dog plads til at ha en 12'er
> liggende i nogle af kanalerne så det har jeg + en reserve 10'r..

Hehe :) Ja, det kan man jo blive nødt til. Men uanset hvad, sættet er sq fint nok.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 09-02-05 19:46

> [...]
> har seriøst siddet og tænkt, "ah, den får de sq nok aldrig brug for!".
>
> Der mangler også 2-3 andre toppe, men 12'eren er den mest irriterende...

Hvad bruger du dog den til ??
Hvad er det lige for en størelse bolt der har 6 kant på 12 mm ??

Jesper

Fra : Propellen

Dato : 09-02-05 20:24

"Jesper Sørensen" <jesper@nomail.de> skrev
<420a5883$0$12744$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> i dk.fritid.bil:

>Hvad er det lige for en størelse bolt der har 6 kant på 12 mm ??

8mm bolt! Og ja, den findes osse med 13mm hoved...

--
"if you´re a lame brain, then you´re a lame brain. I can't help that"
- Tori Amos

/Prop

Fra : Leonard

Dato : 09-02-05 20:32

Propellen <Not@Valid.Invalid> wrote:

>8mm bolt! Og ja, den findes osse med 13mm hoved...

Det er en af de tydeligste forskelle på japanske og tyske motorcykler,
om det også er sådan med biler ved jeg ikke, der har jeg kun skruet i
tyske

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 08:11

> Det er en af de tydeligste forskelle på japanske og tyske motorcykler,
> om det også er sådan med biler ved jeg ikke, der har jeg kun skruet i
> tyske

Jeps mine mc'er har altid skulle bruge 12'ere (japanske)

Mvh
Morten

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 10-02-05 14:53

> 8mm bolt! Og ja, den findes osse med 13mm hoved...
>
> --
Nå så forstår jeg bedre. Jeg er vandt til at arbejde med ISO standard
skruer, kendte derfor ikke de japanske.

Fra : JH

Dato : 09-02-05 14:58

> Det er et dyrt sæt - men skulle eftersigende være meget godt.
>
> Hvad er jeres mening om mærket ? - er det godt - findes der andre mærker
som
> er lige gode ?

BETA er kvalitet du ikke går fejl af. Måske kan du finde noget lige så godt
til billigere penge, men hvorfor tage chancen når du nu har fået et godt
tilbud ?

JH

Fra : H.S.

Dato : 09-02-05 16:06

"JH" <dur@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
godt
> til billigere penge, men hvorfor tage chancen når du nu har fået et godt

ja, det tænkte jeg jo også - men det er jo rart at høre andre meninger
Jeg havde 'skralden' i hånden i går - og der er dælme 'gods' i den - den er
tung - ikke som de billige fra HN som vejer omtrendt det samme som en
gaffel....