Den slags sker kun i USA
Fra : phk

Dato : 09-02-05 06:18

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=279328

4-årig tog familiens bil ned til videoforretningen - blev stoppet fordi han
havde glemt at tænde for lyset.

Tjah - det er jo hvad der kan ske.

Især hvis man er vant til automatisk kørelys :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-02-05 10:33

> 4-årig tog familiens bil ned til videoforretningen - blev stoppet fordi
> han havde glemt at tænde for lyset.

Hvordan kunne purken se ud over rattet samtidig med at betjene speeder og
bremser?

> Tjah - det er jo hvad der kan ske.
>
> Især hvis man er vant til automatisk kørelys :)

Hehe!

Mvh

Emil

Fra : Steen F.

Dato : 09-02-05 16:34

Emil Jensen [2100] wrote:
> Hvordan kunne purken se ud over rattet samtidig med at betjene
> speeder og bremser?

Han har vel bare kørt i tomgang... hehe. Bilen har sikkert aut.gear og
begynder jo at kravle fremad når den sættes i Drive.

/Steen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 10-02-05 01:29

> Han har vel bare kørt i tomgang... hehe. Bilen har sikkert aut.gear og
> begynder jo at kravle fremad når den sættes i Drive.

Purken kørte jo frem til videoforhandleren og afleverede det lejede film, og
på vejen tilbage blev han stoppet af politiet. Så purken har altså også haft
fødderne nede på pedalerne... Never mind, der er store parkeringspladser i
USA, så det skulle ikke være umuligt lige at hoppe ned fra sædet for at
jokke på bremsen uden at ramme de andre biler

Emil

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 10-02-05 21:21

phk wrote:

> 4-årig tog familiens bil ned til videoforretningen - blev stoppet fordi han
> havde glemt at tænde for lyset.

Ja, for her hjemme kan 4 årige jo slet ikke leje videofilm..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Leonard

Dato : 10-02-05 21:28

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> wrote:

>Ja, for her hjemme kan 4 årige jo slet ikke leje videofilm..

Hvem har sagt noget om at leje, det kunne jo være filmene skulle
afleveres ...

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 22:14

> Hvem har sagt noget om at leje, det kunne jo være filmene skulle
> afleveres ...

Du kan da rigtig ødelægge en sjov bemærkning :o/

> --
> Leonard

Lars B

Fra : Leonard

Dato : 10-02-05 22:18

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote:

>Du kan da rigtig ødelægge en sjov bemærkning :o/

Nå, nå, jeg synes da bare jeg fortsatte den

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 22:23

> Nå, nå, jeg synes da bare jeg fortsatte den

Aaah, så burde du smide en smiley (eller nogle håndtegn)

> --
> Leonard

Lars B

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 13-02-05 13:36

Leonard wrote:

> Hvem har sagt noget om at leje, det kunne jo være filmene skulle
> afleveres ...

Så kommer der nok en retsag ud af at han ikke huskede at spole
filmene tilbage..

--
Hygge..
Thomas