Vectra - højre blinklys er på speed
Fra : Martin

Dato : 08-02-05 18:46

Hej

Der har været problemer med alarmen på Vectra'en sådan at når alarm blev
slået fra, så fortsatte blinklysene i højre side med at lyse. Efter et par
timer holdt det op og nu er jeg så stoppet med at bruge alarmen.

Men, her til aften er blinklyset begyndt at opføre sig underligt. Når jeg
blinker til højre blinker det helt vildt hurtigt. Venstre blink og nødblink
fungerer fint.

Jeg har naturligvis en mistanke om at det skyldes den defekte alarm, men den
har jeg slået fra (dreje en nøgle på alarmen i motorrummet). Hvorfor opfører
mit blinklys sig sådan?

Mvh. Martin

Vectra '93, 1,6i

Fra : Brian

Dato : 08-02-05 18:50

Hejsa!

Martin tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> [...]
>
> Jeg har naturligvis en mistanke om at det skyldes den defekte alarm,
> men den har jeg slået fra (dreje en nøgle på alarmen i motorrummet).

Noget så simpelt som en sprungen pære ?

/Brian

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-02-05 10:23

Brian skrev:

> Noget så simpelt som en sprungen pære ?

Eller en manglende stel, hvor "stel" så går igennem en pære - been there.
Hans