speedometer problemer
Fra : Gert

Dato : 08-02-05 14:25

hejsa

ja jeg skulle jo bare liiige.. ha sat hvid baggrund i instrumenteringen i
går
aftes,
og godt blev det... ihvertfald at se på men i dag da jeg skulle ud og
køre, gik det godt nok en anelse stærkt, ihvertfald ifølge mit speedometer
det viser aaalt for meget, skyder det til at være ca. dobbel op. triptæller
virker umiddelbart som den skal.

er der mon nogen der har haft samme problem og i så fald hvad er løsningen.?

hiver det hele ud igen i eftermiddag for at se om der er nogen synlige
fejl, for min omdrejningstæller har også sat sig men det er vist bare nålen
der sidder løst

mvh
Gert

Golf II 1,8 i Bistro 1987