alarm med sporing
Fra : kim ell

Dato : 07-02-05 23:10

hej ng ville hører om der er nogen der kender til den sporings enhed der
hedder lea721 den skulle være med et gsm og gps modul hvor kan man købe det
henne og om der er nogen der ved om det er noget der virker venligst kim
--
mitsubishi pajero4wd 3.0 v6 benzin

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-05 23:35

"kim ell" <k.e@(fjern det her)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder lea721 den skulle være med et gsm og gps modul hvor kan man købe
> det henne og om der er nogen der ved om det er noget der virker venligst

Du kan finde det her http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-007-00000721
men GPS modulet er ikke kommet endnu sådansom jeg læser det, men mon ikke
Paw svarer på det, han læser, og skriver da herinde.

mvh.

dannie

Fra : Paw Jensen

Dato : 08-02-05 05:49

> [...]
> ikke kommet endnu sådansom jeg læser det, men mon ikke Paw svarer på det,

Jep, det gør Paw

Status pt er at den ikke er helt klar til lancering.

Jeg har hørt rygter om at "nogen" skulle kunne skaffe det, og har en kørende
i en demobil.

Hvis nogen kender til dette, hører jeg gerne om det

Men status hos os er at vi har hardwaren, men arbejder på softwaren.
Men når denne kommer, så er der noget at glæde sig til
Den kommer til at sende en sms hvis alarmen går i gang, du får mulighed for
at starte din bil med et opkald etc.

Mange hilsner.

Paw
UNIQ-Import

Fra : Casper Bang

Dato : 08-02-05 15:14

> du får mulighed for at starte din bil med et opkald etc.

Ja, så er man da fri for at tyven bryder tændingslåsen op :/