Toyota Corolla 1.6; Lufttryk?
Fra : Michael Andersen

Dato : 07-02-05 20:04

Hej

Jeg har lige investeret i min første bil. Men der var ingen brugervejledning
med!
Hvad skal lufttrykket være?

På forhånd tak!

Michael

Fra : Deaster

Dato : 07-02-05 20:14

Michael Andersen wrote:

> Hej
>
> Jeg har lige investeret i min første bil. Men der var ingen
> brugervejledning med!
> Hvad skal lufttrykket være?

Hvornår er den fra ?

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Michael Andersen

Dato : 07-02-05 20:35

Undskyld. Det glemte jeg at skrive. Den er fra 1989

Fra : Deaster

Dato : 07-02-05 22:45

Michael Andersen wrote:

> Undskyld. Det glemte jeg at skrive. Den er fra 1989

Ahhr, så kan jeg desværre ikke huske det, men det er ca. 2,2 i bagdæk
og 2,4 i fordæk, og jep Corollaerne kører med temmeligt højt dæktryk.
De fleste tankstationer har dog tabeller hængende over hvad trykket er.
Jeg mener faktisk også det står i handskerummet.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 09-02-05 00:11

> er. Jeg mener faktisk også det står i handskerummet.

På corollaerne plejer det at stå i dørrammen i venstre fordør.
Rasmus

Fra : Deaster

Dato : 09-02-05 09:19

Rasmus Hauch wrote:

> På corollaerne plejer det at stå i dørrammen i venstre fordør.
> Rasmus

Ikke i min nuværende Corolla, eller den gamle, der stod det inde i selve
handskerummet.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching