Ford Mondeo 2001
Fra : Paw Jensen

Dato : 07-02-05 14:44

Hej Alle.

Hvordan er det lige man "kalibrerer" den automatiske op/nedrulning af
ruderne ?

Altså, jeg har haft stikket af til døren, og nu har den "glemt" top og
bundstillingen.

På forhånd tak for svar.

Paw
UNIQ-Import

Fra : HC

Dato : 07-02-05 16:35

Det er beskrevet i instruks bogen

( den skulle gerne ligge i hanske rummet )

Som jeg husker det skal ruden bare op og ned 3 gange

Mvh Hans
Ford mondeo 1,8 2003

Fra : Paw Jensen

Dato : 07-02-05 17:50

Det er beskrevet i instruks bogen
( den skulle gerne ligge i hanske rummet )

Men det gør den ikke

> Som jeg husker det skal ruden bare op og ned 3 gange

Nogen der kan bekræfte dette ??

Fra : alexbo

Dato : 07-02-05 18:00

"Paw Jensen" skrev

> Nogen der kan bekræfte dette ??

Det er meget normalt med noget i den stil,
eller ruden helt op og hold kontakten, derefter helt ned og hold.

mvh
Alex Christensen

Fra : Olesen

Dato : 07-02-05 20:25

> "Paw Jensen" skrev

> Det er meget normalt med noget i den stil,
> eller ruden helt op og hold kontakten, derefter helt ned og hold.

Kalibrering ??
Er det nødvendigt ?
I Alfa'en er et kort tryk
helt op eller helt ned
og alt derimellem er tryk over ½ sekundt...