Pris på MB Viano
Fra : Steen F.

Dato : 06-02-05 22:03

Jeg har ikke kunne finde priser online på en ny Mercedes Viano 'Marco
Polo'-model. Nogen af jer der ved hvad den model ligger på prismæssigt?

/Steen

Fra : BJ

Dato : 06-02-05 22:21

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hmm. er det er forsøg på skjult reklame..;)

> Jeg har ikke kunne finde priser online på en ny Mercedes Viano 'Marco
> Polo'-model. Nogen af jer der ved hvad den model ligger på prismæssigt?

Køb Børsen Magasiner. Der er købt dobbelt helsider.

Prisen er 399.996,- kr. inkl.. moms og afgifter men ekskl.. levering.

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 06-02-05 22:24

> Prisen er 399.996,- kr. inkl.. moms og afgifter men ekskl.. levering.

Hmm - er der "ingen" afgift på sådan een?
Jeg kan se en taxa-udgave koster "det samme..."
www.mercedes-benz.dk/taxi/11_nyhedsbrev/1_2004/files/Viano_Taxi.pdf

Fra : BJ

Dato : 06-02-05 22:37

"Mogens" <nyhedsgrupperSL@ETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hmm - er der "ingen" afgift på sådan een?

Den er klassificeret som en autocamper.

Der er vist ingen håndvask, køleskab samt kogeblus i en taxa..?..

Du kan lave det samme "stunt" med en Renault Espace. Den er ca. 200.000,-
kr. billigere som "autocamper".

Længe leve det kreative danske afgiftssystem..

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 06-02-05 22:42

> Den er klassificeret som en autocamper.
> Der er vist ingen håndvask, køleskab samt kogeblus i en taxa..?..
> Længe leve det kreative danske afgiftssystem..

Så er det jo lige, hvad der er billigst:
"Camping" eller 10 personers bus

Fra : BJ

Dato : 06-02-05 22:46

"Mogens" <nyhedsgrupperSL@ETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så er det jo lige, hvad der er billigst:
> "Camping" eller 10 personers bus

LOL.

Både Mercedes Benz og Renault kalder deres versioner for den ultimative
rejsevogn..)

--
Bjørn J.

Fra : Steen F.

Dato : 07-02-05 14:22

BJ wrote:
> Både Mercedes Benz og Renault kalder deres versioner for den
> ultimative rejsevogn..)

Ja, men med luftaffjedring og som 270 CDI aut. er der måske også noget om
snakken. Man sidder faktisk godt i Vaneo'en.

/Steen

Fra : BJ

Dato : 07-02-05 15:47

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, men med luftaffjedring og som 270 CDI aut. er der måske også noget om
> snakken. Man sidder faktisk godt i Vaneo'en.

Jeg tænkte nu mere på besparelsen i rejseomkostninger.

Du ved, dobbeltseng på 1. etage, håndvask med koldt og varmt vand,
håndbruser (udvendig), køleskab samt koge-/stegeblus.

Hvem kan så forlange mere på rejsen..

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 07-02-05 18:28

> Hvem kan så forlange mere på rejsen..

Jég - man skal ha' en "ordentlig" V8-motor :)

Fra : BJ

Dato : 07-02-05 18:33

"Mogens" <nyhedsgrupperSL@ETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jég - man skal ha' en "ordentlig" V8-motor :)

Du har jo altid rejst på første klasse.

Jeg kan godt nøjes med og har altid rejst på business...;)

--
Bjørn J.

Fra : Neser

Dato : 09-02-05 23:01

> Jég - man skal ha' en "ordentlig" V8-motor :)

Det skulle heller ikke bliver noget problem! Bare få én af disse hjem som
Autocamper:
http://www.brabus.de/news/news39e.htm

- Neser

Fra : Steen F.

Dato : 06-02-05 22:37

BJ wrote:
> Hmm. er det er forsøg på skjult reklame..;)

Hehe nej dog ikke. Men biltypen synes jeg er interessant omend den muligvis
bliver ret dyr i drift (ejerafgift og brændstof). På www.mercedes-benz.dk
vil de åbenbart ikke ud med prisen.

> Køb Børsen Magasiner. Der er købt dobbelt helsider.
> Prisen er 399.996,- kr. inkl.. moms og afgifter men ekskl.. levering.

Tak for info!

/Steen