Udstyr i Punto fra 1998?
Fra : Ivar

Dato : 05-02-05 22:15

Er der forskel mellem udstyr i en Punto 60SX i årgangene 1997, 1998
og 1999?
Er der et sted, hvor man kan se hvilket udstyr bilerne havde fra ny?

Ivar Magnusson

Fra : Ivar

Dato : 06-02-05 12:29

Ivar skrev:
> Er der forskel mellem udstyr i en Punto 60SX i årgangene 1997, 1998
> og 1999?

Jeg skulle måske være lidt mere konkret:
Hvornår blev ABS standard i Punto?
Jeg har Bilrevyen fra 1996 og 1999, kun i den sidste er ABS standard
i 60SX.

Ivar Magnusson

Fra : Claus

Dato : 06-02-05 14:18

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle måske være lidt mere konkret:
> Hvornår blev ABS standard i Punto?
> Jeg har Bilrevyen fra 1996 og 1999, kun i den sidste er ABS standard
> i 60SX.
>

> Ivar Magnusson

Jeg mener at det var i 96 (puha det er mange år siden efterhånden).

Prøv at søge efter bilen på bilbasen og se om ikke de fleste står med ABS ?

Vh. Claus