Hængertræk
Fra : GiWeo

Dato : 05-02-05 16:38

Hejsa

Jeg har selv lige monteret hængertrøk på min Peugeot 206 1999 - men
hvordan gør jeg nu med motorkontoret n¨r jeg selv har monteret

Skal jeg bare bestille til et alm. syn, og komme med synsrapporten
eller hvad ??

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : alexbo

Dato : 05-02-05 18:59

"GiWeo" skrev

> Skal jeg bare bestille til et alm. syn, og komme med synsrapporten
> eller hvad ??

Ja, eller få et værksted til at skrive en monteringserklæring.
Men da din bil er fra 1999 skal den alligevel til syn i år, så kan du lige
så godt gøre det nu.

mvh
Alex Christensen

Fra : phk

Dato : 08-02-05 19:29

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvordan gør jeg nu med motorkontoret n¨r jeg selv har monteret
>
> Skal jeg bare bestille til et alm. syn, og komme med synsrapporten

Hvis bilen er under 6 år gammel skal den ikke synes hvis trækket er monteret
på værksted.....

(jeg så godt du selv har monteret det)

--
Per, Esbjerg