bilsyn.dk
Fra : GiWeo

Dato : 05-02-05 16:32

Hejsa

Nogen der kan få bilsyn.dk til at virke ??

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Deaster

Dato : 05-02-05 16:44

GiWeo wrote:

> Hejsa
>
> Nogen der kan få bilsyn.dk til at virke ??

Nope, men det kan være at den hjemmeside også er solgt til spaniolerne.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Møller

Dato : 05-02-05 16:54

"Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote in message
> [...]

Ja:
Serveren er under reetablering pga. hardwarefejl og forventes i drift igen
i løbet af aftenen d. 5/2 2005
Vi beklager.

Med venlig hilsen
DCmedia
--
Møller

Fra : Kent Nielsen

Dato : 05-02-05 17:59

"Møller" <M@Øl.se> skrev i en meddelelse

> Ja:
> Serveren er under reetablering pga. hardwarefejl og forventes i drift igen
> [...]

Hvilket gør mig efterlader mig med dyb undren over at sådan et system ikke
er redundant, hardwaren i det mindste.
(DCmedias hjemmeside kom med den samme melding som mon ikke deres site
ligger på samme server)
Kent Nielsen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 05-02-05 18:38

"Kent Nielsen" <Virker_ikke@lokal> skrev i en meddelelse

> [...]
> er redundant, hardwaren i det mindste.
> (DCmedias hjemmeside kom med den samme melding som mon ikke deres site

Ligesom der burde være menings-/ stavekotrol på mine usenet indlæg :-/
Håber buskabet kom frem alligevel...

Kent Nielsen

Fra : Henrik Bøgh \(væk hj~

Dato : 06-02-05 00:28

"Kent Nielsen" <Virker_ikke@lokal> skrev i en meddelelse

[...]

> Ligesom der burde være menings-/ stavekotrol på mine usenet indlæg :-/
> Håber buskabet kom frem alligevel...

Skrevet i al respekt er ovenstående lidt sjov

[...]

--
MVH boegh

Fra : Kent Nielsen

Dato : 06-02-05 09:31

"Henrik Bøgh (væk hjemmefra)" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i
en meddelelse news:42055685$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Skrevet i al respekt er ovenstående lidt sjov
>
> [...]

*LOL*
Ja jeg ved det
(Jeg gad ikke at kommentere mig selv yderligere)

Kent Nielsen

Fra : phk

Dato : 08-02-05 19:30

"Henrik Bøgh (væk hjemmefra)" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i
en meddelelse news:42055685$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Skrevet i al respekt er ovenstående lidt sjov

Han kunne nu godt have bidraget mere til morskabet ved at skrive "håber
buskadset kom frem alligevel"

:)

--
Per, Esbjerg