Ungo SR 5000 alarm eller ??????
Fra : NikonPro.dk

Dato : 05-02-05 13:10

Jeg har kig på en Ungo alarm SR 5000 til min Audi A6 2,6 V6 1995.

Kan I anbefale denne eller måske foreslå en bedre. Jeg er lidt skuffet over
ikke at kunne få dansk manual til Ungo´en

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Brian

Dato : 05-02-05 14:12

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:

> Kan I anbefale denne eller måske foreslå en bedre. Jeg er lidt
> skuffet over ikke at kunne få dansk manual til Ungo´en

Kig engang her: http://www.lpas.dk/support_manualer.htm

/Brian

Fra : NikonPro.dk

Dato : 05-02-05 14:21

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse

> Kig engang her: http://www.lpas.dk/support_manualer.htm
>
> /Brian

Tak Brian

Det var lige hvad jeg søgte og er skuffet over forhandler ikke kendte denne
!!!!

Hvad mener du ellers om modellen? Er denne god eller kan jeg finde nogen
bedre?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Brian

Dato : 05-02-05 14:32

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:

> Det var lige hvad jeg søgte og er skuffet over forhandler ikke kendte
> denne !!!!

Måske du skulle finde en mere kompetent forhandler

> Hvad mener du ellers om modellen? Er denne god eller kan jeg finde
> nogen bedre?

Jeg har selv haft en 6200 i en af mine forrige biler. Den gav mig ikke
noget videre bøvl, jeg hørte gudskelov ikke meget til den

Jeg ved ikke hvad sådan en Ungo koster idag, men alternativt kan du
da kigge på en med 2-vejs fjernbetjening......

/Brian

Fra : NikonPro.dk

Dato : 05-02-05 14:43

> Måske du skulle finde en mere kompetent forhandler

Hi Hi ja det overvejer jeg for jeg er bange for det er special import

> [...]
>
> Jeg ved ikke hvad sådan en Ungo koster idag, men alternativt kan du
> da kigge på en med 2-vejs fjernbetjening......

Takker igen, hvilke mærker - modeller vil du evt. anbefale

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Brian

Dato : 05-02-05 19:09

Hejsa!

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Takker igen, hvilke mærker - modeller vil du evt. anbefale

Kig rundt på http://uniq-import.dk/ og http://www.cf-offroad.dk/

/Brian

Fra : NikonPro.dk

Dato : 05-02-05 19:14