HTML Interface
Fra : Jan Clausen

Dato : 22-05-01 21:52

Hej NG.... Jeg sidder her og vil lave et lille program, som interfacer med
brugeren via en Browser, altså en slags Web server, men ikke helt, for der
er ingen HTML filer,,, Er der noget som har en stump kode, jeg kan se for at
fange tråden.... Altså delphi 5 prof. source til HTML interface ..

/Jan Clausen

Fra : Niels

Dato : 22-05-01 22:00

Just as I expected, Jan Clausen came up with this:

> [...]
>er ingen HTML filer,,, Er der noget som har en stump kode, jeg kan se for at
>fange tråden.... Altså delphi 5 prof. source til HTML interface ..

Ergo vil du lave en webserver (HTTP server for at være helt præcis).
Det er ikke nogen let sag! Prøv i stedet at se om du kan lave et CGI
program og bruge en færdiglavet webserver (som f.eks. Apache). Det er
meget nemmere, med mindre du har brug for helt speciel funktionalitet.

--
Niels aka. niLLer aka. G4S