Program til benzinregnskab
Fra : Brian

Dato : 05-02-05 10:14

Hejsa

Jaaa... subject siger vist det meste, selv en lørdag morgen :)
Jeg leder lidt efter sådan et program, der kan holde lidt "styr" på
bnzinregnskabet. Jeg er ikke selv en ørn til Excel, så "klask sammen selv"
muligheden lægger udenfor min mentale rækkevidde.

/Brian

Fra : Gevaldi

Dato : 05-02-05 10:25

Brian skriblede:
> [...]
> bnzinregnskabet. Jeg er ikke selv en ørn til Excel, så "klask sammen
> selv" muligheden lægger udenfor min mentale rækkevidde.

kik i dk.binaer

--
/Gevaldi

Fra : Brian

Dato : 05-02-05 19:10

Hejsa!

Gevaldi tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> kik i dk.binaer

Takker, det vil jeg prøve.

/Brian

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 05-02-05 11:52

Brian wrote:
> Jeg leder lidt efter sådan et program, der kan holde lidt "styr" på
> bnzinregnskabet. Jeg er ikke selv en ørn til Excel, så "klask sammen
> selv" muligheden lægger udenfor min mentale rækkevidde.

Det her program bruger jeg til mit brændstofforbug, varme, vand og el
http://lokalenergi2002.dynamicweb.dk/DWSDownload.asp?File=Files%2FFiler%2FKontrolBogen3%2Eexe

M.v.h
Niels

Fra : Brian

Dato : 05-02-05 19:11

Hejsa!

Niels Jacobsen tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Det her program bruger jeg til mit brændstofforbug, varme, vand og el
> http://lokalenergi2002.dynamicweb.dk/DWSDownload.asp?File=Files%2FFiler%2FKontrolBogen3%2Eexe

Uha, det ser fikst (og billigt ) ud!
Det må jeg prøve at lege lidt med, takker.

/Brian