Volvoen siger klonk?
Fra : Carl Astrup

Dato : 04-02-05 10:39

Efter at have fået den tilbage fra den store omgang hos Volvo med nyt bagtøj
etc, efter sammenstødet med en kvindelig billist er jeg måske blevet lidt
ekstra opmærksom på lyde, men nu er der altså kommet en underlig en..

Når man kører over ujævnheder på vejen, kommer der noget forsigtigt *klonk*
omme bagfra i bilen, har haft det på mange af mine gamle biler, men aldrig
hørt det før på denne..

Hvad kan det være? og kan man tillade sig at stille hos Volvo og spørge dem
om de har lavet deres arbejde godt nok?.

//eCarlos.net

Fra : Olesen

Dato : 04-02-05 11:04

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan det være? og kan man tillade sig at stille hos Volvo og spørge
> dem om de har lavet deres arbejde godt nok?.

Jens

Fra : Carl Astrup

Dato : 04-02-05 11:07

"Olesen" <lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> wrote in message

> Jens
Tænkte nok det var sådan noget, er den slidt ned, eller sidder den ikke godt
nok fast? (eller begge dele)?

Takker

//eCarlos.net