3 hurtige C-max-?
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-02-05 20:44

I instruktionsbogen stod der at en commonrail ikke må tankes med mindre end
10 liter ad gangen. Hvad kommer det af (ikke at det betyder noget)?

Under bilen sidder der et alugitter hele vejen i kanalen til udstødningen,
hvad gør det godt for?

Vinduet bliver ikke renset for dug/vand under nedrulning. Det plejede jeg at
lave udsyn med i SAABen, men det kan jeg ikke nu. Er det som det skal være,
eller er det en fejl?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per O.

Dato : 03-02-05 23:04

> [...]
> at
> lave udsyn med i SAABen, men det kan jeg ikke nu. Er det som det skal

Det gør det heller ikke på min C-Max, og heller ikke på de andre jeg har
prøvet. Tror det skal være sådan. Jeg 'mangler' også den feature .. hehe

Per O.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-02-05 00:13

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør det heller ikke på min C-Max, og heller ikke på de andre jeg har
> prøvet. Tror det skal være sådan. Jeg 'mangler' også den feature .. hehe

Du, vi, har så den feature at ruden ikke bliver ridset (af det).
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per O.

Dato : 04-02-05 17:15

> "Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> jeg

> Du, vi, har så den feature at ruden ikke bliver ridset (af det).

Ja, det er jo også en god ting!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Olesen

Dato : 04-02-05 18:11

> Du, vi, har så den feature at ruden ikke bliver ridset (af det).

Denne skrabeliste har også en anden feature,
og den går ud på, at regnvand ikke løber ind i døren...

-noget man sætter pris på, når ens bil
har den feature, den fylder 20 år næste gang..,o)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-02-05 19:32

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev
> Denne skrabeliste har også en anden feature,
> og den går ud på, at regnvand ikke løber ind i døren...

Det har C-max'en også, den trykker ruden sig op mod ved lukning.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Olesen

Dato : 05-02-05 09:04

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev
>
> Det har C-max'en også, den trykker ruden sig op mod ved lukning.

-men den fjerner ikke duggen ?

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-02-05 10:01

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev

> -men den fjerner ikke duggen ?

Nej, bevægelsen er sidelæns de første få mm, altså skraber listen slet ikke,
men den klemmer i ved lukning.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen