Endelige told ?
Fra : Albert

Dato : 22-05-01 21:22

jeg fik vurderet den for to uger siden, og fik svaret igår. Hentede papir
idag
og fik af vide at checken ville komme om to uger...

MEN : Så var der en der sagde til mig, at de STADIG kunne finde på at sende
en regning efter max 12 måneder ?!?!?!

Gælder dette ikke kun hvis man ikke møder op til vurdering ?

svar haster, da jeg jo gerne vil have de rigtige plader

mvh Albert
CBR1000 med afgift, og forhåbentligt med rigtige plader imorgen!

Fra : icecool

Dato : 22-05-01 22:19

Jeg fik min Virago på Danske plader i Marts, og da jeg var inde og betale
spurgte de om jeg vil godkende
beløbet eller om jeg vil til en ny vurdering inden for de næste 3 måneder og
da jeg sagde at det ønskede
jeg ikke lukkede han sagen!

Ole J
Virago XV700 Århus.