Hvor meget falder en model i pris når der ~
Fra : Tp

Dato : 03-02-05 00:54

Hej. Hvor meget kan man sige at en bilmodel falder i pris når der kommer en
ny. Vil den falde meget i pris med det samme eller først når der begynder at
komme billige brugte af den nye model på markedet. Altså efter 1-2 år.

Bilen som jeg overvejer at købe er en BMW M3 årg. 2001. Der kommer jo en ny
BMW 3 serie her om et par måneder, så er i tvivl om jeg vil midste for meget
på at købe en M3 nu. Hvad sigee i, håber på nogle gode svar da jeg meget
snart skal købe.

Ps. Jeg skal købe den i Sverige, ellers er den ik helt til at betale.

Pedersen