GSX750EX
Fra : René Dahl

Dato : 22-05-01 21:24

Hej NG

Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle oplysninger om min Suzuki GSX750EX
´81._16V
Den skulle vistnok ha´omkring 79Hk.
Men 0-100 og topfart har jeg ikke rigtig kunne finde.
Evt. andre oplysninger om kværnén ville være rart.

René D.

Fra : Max Petersen

Dato : 22-05-01 21:50

Jeg har en cykel mage til - og lidt papir et sted. Du kan maile mig din
snail-mail-adresse, så skal jeg finde det frem, kopiere og sende dig skidtet
ved lejlighed...

Fra : Michael Hansen

Dato : 23-05-01 16:36

Nu ved jeg ikke hvor de har deres info fra, men på http:\\www.mc-forum.com
er der specs på en suzuki gsx750esd.

Tophstighed: 205 km/t
0-100: 4,2sec
Max effekt: 90hk
Benzin Økonomi: 14,1 km/l
osv.

mvh

/michael
Suzuki VX-800

Fra : Henrik Larsen

Dato : 23-05-01 19:09

> [...]
> Den skulle vistnok ha´omkring 79Hk.
> Men 0-100 og topfart har jeg ikke rigtig kunne finde.
> Evt. andre oplysninger om kværnén ville være rart.

Er postet i news:dk.binaer.motor under "data på GSX750EX"
I øvrigt en fin cykel som jg havde stor glæde af i 5 år.

Henrik
GSX750F

Fra : Max Petersen

Dato : 24-05-01 09:52

Men kom GSX750EX ikke først i 1983?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 24-05-01 10:47

"Max Petersen" <maxpet@worldonline.dk> wrote in message
> Men kom GSX750EX ikke først i 1983?

Nope, den blev fremstillet i 81 og 82. Der er dog masser der først blev
solgt i 83.

Henrik