KNFilter, hvor?
Fra : Carl Astrup

Dato : 02-02-05 14:02

Hvor køber man egentligt et KN filter henne i nærheden af københavn ?.

Luftfilteret skal alligevel skiftes, så volvoen kan lige så godt få sådan
et, om ikke andet bare for at sige det er der.. Men kan ikke rigtigt finde
forhandlere sådan lige i nærheden?.

Nogle der kender en ?

Takker

//eCarlos.net

Fra : Deaster

Dato : 02-02-05 14:15

Carl Astrup wrote:
> [...]
> sådan et, om ikke andet bare for at sige det er der.. Men kan ikke
> rigtigt finde forhandlere sådan lige i nærheden?.

Bildillen eller BilXperten f.eks.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : J.K.Arning

Dato : 02-02-05 15:56

On Wed, 2 Feb 2005 14:15:18 +0100, Deaster in newsgroup dk.fritid.bil
wrote:

> Bildillen eller BilXperten f.eks.

Hvad får man egentligt ud af sådan et filter .. reelt ?
Der er åbenbart en vis impornator effekt over det men ellers ?

--
Regards
J.K.Arning :: 02-02-2005 15:55:30 :: http://arning.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 02-02-05 16:23

"J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad får man egentligt ud af sådan et filter .. reelt ?
> Der er åbenbart en vis impornator effekt over det men ellers ?

Rigtig godt spørgsmål, Ikke ret meget så vidt jeg kan se, har undersøgt det
på nettet, og kan man hente en halv hest så er man vist godt stillet. Såeh,
intet umiddelbart at hente sådan rent performance mæssigt.. Ifølge deres
hjemmeside giver det både bedre benzinøkonomi og flere heste men det skal
vist tages med et gran (eller par kilo) salt.

Men nu må jeg prøve at have en bil med K&N filter. og da skidtet alligevel
skulle skiftes, så hvorfor ikke smide de ekstra 500 kr. efter et KN..
(hmmm).

//eCarlos

Fra : Thomas

Dato : 03-02-05 23:45

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> wrote in message
> [...]
>
> Men nu må jeg prøve at have en bil med K&N filter. og da skidtet alligevel
> skulle skiftes, så hvorfor ikke smide de ekstra 500 kr. efter et KN..

Køb hellere et nyt papirfilter én gang om året - det er billigere og nemmere
(man skal ikke rense skidtet, som KN skal). Benzinøkonomien reguleres som
bekendt bedst ét sted, nemlig for enden af højre ben

Fra : *trads*

Dato : 02-02-05 22:20

Ebay.de er der mange penge at spare !!
Hvis ikke linket nedenunder , gå ind her:
www.ebay.de søg på k&n + volvo "under Auto"

http://search.ebay.de/k-n-volvo_Auto-Motorrad_W0QQsofocusZbsQQsbrftogZ1QQfromZR10QQsatitleZkQ26nQ20+Q20volvoQQsacatZ9800QQcatrefZC6QQa39Z-24QQa41Z-10QQa6Z-24QQa85Z-24QQa38Z-24QQgcsZ13QQpfidZ14QQreqtypeZ1QQpfmodeZ1QQalistZa39Q2Ca41Q2Ca6Q2Ca85Q2Ca38Q2Ca3801QQpf_queryZkQ26nQQftrtZ1QQftrvZ1QQfltZ9QQfsopZ1QQfsooZ1QQcoactionZcompareQQcopagenumZ1QQcoentrypageZsearch