Ny bil og forsikring...
Fra : Martin Kiefer

Dato : 01-02-05 21:49

Hej

Vi er ved at anskaffe os en ny bil herhjemme og skal i den forbindelse have
bilen forsikret. Vi har snakket med et par forsikringsselskaber og har
fundet ud af at det selskab, vi i øjeblikket er i, vist er det billigste. De
vil have ca 10-12K om året for at forsikre bilen. (En MB C-180 årgang 2005)

Men samtidig forlanger de at vi skal have installeret alarm med gps
overvågning i bilen og at vi skulle benytte et selskab som f.eks. Falck,
nærmere spcificeret var det ikke.

Nu har jeg så prøvet at kigge på Falcks hjemmeside og kan nu godt nok ikke
finde noget om gps overvågning af biler.. jo hvis bilen vejer mere end
3.500kg har de noget med gas-alarm. Men det tror jeg nu ikke jeg har det
store behov for.

Så hvis der er nogen herinde der kender sider med sådanne systemer må de da
meget gerne dele ud af dem.

Forøvrigt, vi snakkede også med FDM forsikring, de ville ikke give en pris,
men hvis de skulle, skulle det først godkendes af bestyrelse og direktion!

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null