Billigste billån - hvor?
Fra : Nielsen

Dato : 01-02-05 12:31

Hej NG

I er sikkert blevet spurt om det 117 gange, men ...

Hvor findes det billigste billån?
Beløbet er 300.000.-
Udbetaling: 70.000.-

Håber i kan hjælpe.
På forhånd tak
Vh Nielsen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-02-05 13:08

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> I er sikkert blevet spurt om det 117 gange, men ...

> [...]

Skal du låne kr. 300.000 eller køber du for kr. 300.000 og har kr. 70.000 i
udbetaling, og skal således kun låne kr. 230.000?

Prøv evt. www.mybanker.dk
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Nielsen

Dato : 01-02-05 15:17

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Skal du låne kr. 300.000 eller køber du for kr. 300.000 og har kr. 70.000
> i udbetaling, og skal således kun låne kr. 230.000?
> Lars Frandsen, Bramming
> http://home25.inet.tele.dk/lars

Ups - beklager. Jeg skal låne 230.000.-

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 01-02-05 15:36

On Tue, 1 Feb 2005 15:17:05 +0100, "Nielsen"
<thefuturefreak@hotmail.com> wrote:

>"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ups - beklager. Jeg skal låne 230.000.-

Det billigste er ikke et billån. Men at belåne friværdi i fast ejendom
med afdragstid på 20 eller 30 år. Man behøver s.v. jeg ved ikke
specificere 100% hvad pengene skal bruges til. Afdragsfrit kan det
også være i 10 år.

Perspektiverne med hensyn til bilen derefter, - den næste, er
naturligvis noget spegede.

Men man kan sagtens holde en bil i 30 år, - hvis man gider.
Reservedele er i reglen ikke noget problem. Rustarbejde heller ikke.

mvh

John

Fra : anders majland

Dato : 02-02-05 11:18

> [...]
> med afdragstid på 20 eller 30 år. Man behøver s.v. jeg ved ikke
> specificere 100% hvad pengene skal bruges til. Afdragsfrit kan det

Det er ikke nødvendigvis det billigste (medmindre man udelukkende ser på den
månedlige ydelse - for så er det selvfølgelig umuligt at konkurrere med et
10års afdragsfrihed)

Bilforhandlerne har ofte nogle komkurrendygtige tilbud. Vi endte med et lån
hos alm. brand gennem forhandleren. Vi havde også fået et tilbud fra vores
normale murstensbank på et lån med sikkerhed i huset. Forskellen var primært
at bankens var lidt billigere i oprettelse men rente mere end dobbelt så
høj. Så hvis vi bare beholder bilen et par år er det det billigste vi har
valgt. Det kunne slet ikke betale sig for os med et realkreditlån da
stiftelsesomkostningerne var alt for høje - i forhold til
alm.brand/bilforhandler. Mener oprettelse løb op i ~9kkr men renten er kun
2% Yep det var et godt tilbud

/A